71 DENÍKŮ: NAJDĚTE SI SVŮJ
Vyberte si svůj regionální Deník

Diskuse: Jízdenku? To je diskriminace, znělo na předlických zastávkách

Cestující o nástupu předními dveřmi věděli, a tak je nutnost ukazovat jízdenku nepřekvapovala.

Jízdenku? To je diskriminace, znělo na předlických zastávkách

Předlice /HLASUJTE/ - Největší problémy s nástupem předními dveřmi měli cestující na lince 57 z Předlic do Mojžíře.

DISKUSE OBSAHUJE 95 PŘÍSPĚVKŮ

Na černo
Strejc 2.7.2012 21:35 109.202.88.* reagovat
kdyby nejezdili na "černo" tak nemusej nadávat!
Re: Na černo
Míra Hru... 3.7.2012 09:40 89.103.33.* reagovat
Přesně...kdyby byli zvyklí na platební morálku, neřvali by. Chaos si myslím že být nemůže, protože po 20té hod. zas takový nával cestujících není. Horší to je ve špičce na l.č.3, 5, 11 a 17. Co se týče linek č.57 a 62 tak tam budou problémy stále, protože to je Chánov a Šluknov dohromady
Re: Na černo
HP 3.7.2012 18:02 85.160.219.* reagovat
zrušte trolejbusy a bude klid .... z Dobětic je to pěšky na Klíši 35 min, sockou 40 min ....město ušetří 2OO mil ....
Re: Re: Na černo
standa 3.7.2012 19:18 217.77.165.* reagovat
Zrušte cikány a stát ušetří ročně několik miliard. Čest slušným cikánům (max. 1%).
...
marek 2.7.2012 22:09 89.103.200.* reagovat
hlavne ze maj prispevky na kazdy prdnuti takze soudim ze i na dopravu a stejnak si ji nekoupej, at uz se nekdo postavi a vyzene je holema (klidne i hur nejsem vubec proti) spiny jedny...
Re: ...
Kyklop 3.7.2012 06:29 80.254.154.* reagovat
Jdi do toho máš moji podporu.
Re: ...
Husáková 3.7.2012 09:13 31.30.5.* reagovat
Další intelignet! Způsob, kterým se tu prezentujete je zoufalý... Vaše výmysly jsou excelentní! Kde berete informace,že lidem jsou poskytovány příspěvky na MHD a podobné bludy,které tu píšete. Jste zoufalec, otevřete konečně oči a dívejte se kolem, kolik vašich lidí žije hůře než minoritní skupiny??Kolik Vašich lidíé zneužívají dávky SSP?? Nejlepší bude,zamést před vlastním prehem,poté soudit...
Re: Re: ...
Leny 3.7.2012 10:59 89.102.226.* reagovat
třeba tam, kdy přímo v Jablonci (a snad i liberci?) měli romové MHD dokonce zdarma!
Re: Re: Re: ...
Klokan s tyčí 3.7.2012 11:24 193.86.187.* reagovat
Ale neměli...
Re: Re: Re: ...
Ústecký deník 3.7.2012 11:33 82.113.48.* reagovat
Měli je levnější http://zpravy.idnes.cz/levne-jizdenky-do-romske-kolonie-v-jablonci-skonci-lide-se-bourili-1ch-/domaci.aspx?c=A111114_145318_liberec-zpravy_alh
Re: Re: Re: Re: ...
Klokan s tyčí 3.7.2012 12:28 193.86.187.* reagovat
Na to, na jak omezený úsek to bylo, to zas tak levné nebylo. Asi jako kdyby Ústí zavedlo levnější lítačku jen na úsek Předlice-centrum - kolik by stála měsíční?
Re: Re: Re: Re: Re: ...
Ústecký deník 3.7.2012 13:23 82.113.48.* reagovat
Nevím. Další otázka?
Re: Re: Re: ...
Husáková 3.7.2012 11:51 31.30.5.* reagovat
Tak a to už se dostáváme opravdu na hranici pohádek,že? Dost,je to dost trapné, vymýšlet,že se někde přepravují zdarma. To je ten kámen úrazu, nezkrášlujte,nevymýšlejte, nesuďte a pak bude vše ok
Re: Re: Re: Re: ...
Zuzana 3.7.2012 16:06 89.103.204.* reagovat
A nejste taky Romka? Proto je tak bráníte? Neříkám všichni stejný nejsou ale mám především špatný zkušenosti...
Re: Re: Re: Re: ...
aja 3.7.2012 17:44 83.208.174.* reagovat
P.HUSÁKOVÁ CHYTRÁ TO ŽENA. JSTE ROMKA NEBO JEJICH ZÁSTUPCE???PROTOŽE NORMÁLNÍ LIDI TO SCHVALUJÍ, AŤ SI TA VERBEŠ CHODÍ PEŠKY NABO KOUPÍ JÍZDENKU JAKO ,,NORMÁLNÍ LIDI".
Re: Re: Re: Re: Re: ...
Husáková 4.7.2012 08:28 31.30.5.* reagovat
Způsob projevu svědčí o inteligenci!Nehodlám se snížit na Vaší úroveň,pokud budete argumentovat věcně,ne bludně,tak potom ano Slušný:neznamená vždy bílý
Re: Re: Re: Re: Re: ...
Husáková 4.7.2012 08:32 31.30.5.* reagovat
Vy také nebudete zcela normální, jak můžete soudit všeobecně, pište konkrétně. Ne jen kecy
Re: Re: ...
lotr 3.7.2012 13:32 212.96.174.* reagovat
Dámo Husáková,romové nepotřebují příspěvky na MHD,nebo jste viděla roma aby si jízdenku zaplatil,já u nás Brně ještě ne!
Re: Re: Re: ...
Husáková 3.7.2012 13:48 31.30.5.* reagovat
Viděla a není jich málo!Nesuďte, stojí te snad u dopravního podniku??Miluji lidé,kteří mají 1 špatnou zkušenost a dělají z toho velku mediální bubliny, sorry,toto je moc!!!
Re: Re: Re: Re: ...
Vlada 3.7.2012 14:20 188.92.11.* reagovat
Zajisté nabydlíte v Krásném Březně že chytrá dámo.Nevíte o čem mluvíte.
Re: Re: ...
cabadaj 3.7.2012 14:28 88.146.225.* reagovat
Co to melete?Tak ať choděj pěšky když na to nemaj?Copak Vy jdete nakupovat bez peněz?
Re: Re: ...
Evelína 3.7.2012 16:50 188.92.11.* reagovat
Vážená . TO že jim jsou z různých příspěvků placeno MHD je zcela pravda . Takže je psiše na místě aby jste si ověřovala informace . Vždyť na sociálce dostávají příspěvky na obědy ve škole a samozřejmně jen neprispůbivým ... A jak se Vám to líbí ted ...Dostanou zaplaceno od města vše co si na sociálce vybrečí a na ostatní kteří by prispěvky opravdu potřebovali tak na ty už se nedostane .
Re: Re: Re: ...
Husaáková 4.7.2012 08:37 31.30.5.* reagovat
Vážená, až si ověříte informace,pište. Příspěvek na dopravu či na stravu ve škole mají nárok dojíždějící středoškoláci, kteří mají nárok čerpat z dotačních fondů evropské unie,kdy o příspěvku rozhoduje příslušný orgán dotační komise. Podmínkou je: dojíždění do jiného města odpovídající výsledky nemajetnost Pokud budete dále šířit lži,budete sami v sobě pěstovat rasismus
Re: Re: ...
aja 3.7.2012 17:48 83.208.174.* reagovat
ZDE SE NEŘEŠÍ p.HUSÁKOVÁ ZNEUŽITÍ DÁVKY SSP!!!!! ALE TO ŽE:::::LIDEM NEJSOU POSKYTOVÁNY PŘÍSPĚVKY NA MHD TO JE PRAVDA, BOUŽEL ČERNÉ VERBEŽI JE POSKYTNUT PŘÍSPĚVEK NA DOPRAVU.
Most
standa 2.7.2012 23:42 46.135.45.* reagovat
V Mostě, který má 70 tisíc obyvatel (není oproti Ústí tolik menší) funguje CELODENNÍ nástup předními dveřmi již několik let (mimo mosteckých tramvají) a to ještě cca 1/3 cestujícíh prodává řidič jízdenku (bez přirážky - v Mostě nemají automaty na jízdenky a ani se nedají koupit např. v trafikách) a funguje to podle mého bezvadně - zdržení není nějak velké. Opravdu výjimečně vidíte v autobuse nějaké malůvky od puberťáků nebo roztrhané sedačky, nehledě na to, že cikány potkáte v mosteckém autobusu málokdy a když už, jsou to Ti, kteří alespoň platí jízdné. Doufám, že se brzy zavede nástup předními dveřmi na všech linkách ústecké MHD a to bude linka č. 57 poloprázdná :-). Sice na "čistých linkách" např. 52 a 53 to bude pro lidi nepříjemné, jelikož tam jezdí neplatících,feťáků a cikánů minimum, ale asi to nejde udělat tak, že 51,55,56,58,59 směr Kr. Březno a 57 v obou směrech budou mít nástup předními dveřmi a ostatní ne, to by zas někteří nadávali,že lidé ze Severní Terasy mají nástup všemi dveřmi a oni, i když nemohou za to, že bydlí v Neštěmicích (včetně Kr. Března a Mojžíře) musí nastupovat pouze předními dveřmi.
Re: Most
Black 2.7.2012 23:46 94.112.24.* reagovat
Vždyť už i Terasa se začíná začerňovat.Ještě pár let a celý Ústí bude black.A chybí tam číslo 60, který taky jezdí na Střekov v černobílé barvě.Jediný blbý je to, že to odnesou obyčejní lidé zpožděními.
Re: Re: Most
standa 2.7.2012 23:51 46.135.45.* reagovat
Máš pravdu, ale jak jinak vyřešit eliminaci neplatících a cestu znepříjemňujícím individuím. Prostě nic lepšího než zavést celodenní nástup předními dveřmi mě nenapadá. Pokuty jsou od těchto lidí nevymahatelné, když je v autobuse okřikneš, že dělají nepořádek, ještě Ti dají přes ústa.
Re: Re: Re: Most
Black 3.7.2012 09:22 94.112.24.* reagovat
Jo, souhlasím, jiná varianta asi není.To by museli jezdit v každém buse revizoři,což by ale nebylo levné pro DP.
Re: Re: Re: Re: Most
Klára 3.7.2012 12:13 188.92.11.* reagovat
Souhlasím s nástupem předními dveřmi. Raději si chvíli na nástup počkám. A revizoři taky někdy moc neřeší. Zažila jsem, že obyvatelku černé pleti nepokutovali. Takže ten nástup předními dveřmi vede. Funguje to v jiných městech, může to fungovat i tady v úl.
Re: Most
Husáková 3.7.2012 09:41 31.30.5.* reagovat
Rozhodně nesouhlasím s neplacením jízdného. Na druhou stranu si myslím,že nástup předními dveřmi měl být řešen daleko dříve, jak mají zavedeno v jiných městech. Zabránilo by se nejen nezaplacení,ale hlavně by se mohl snížit počet zaměstnanců DP. Za ušetřené peníze by mohlo dojít ke zkvalitnění cestování v MHD a rozhodně čistějším způsobem cestování
jízdné
Jean 3.7.2012 03:47 93.99.5.* reagovat
Jen tak dál, a proč asi protestují ? Protože chtějí mít jen samé výhody a jakmile někdo nasadí stejný metr na všechny tak je to diskriminace rasy ;)
Re: jízdné
Husáková 3.7.2012 09:49 31.30.5.* reagovat
Pokud by byl stejný metr opravdu pro všechny, nikdo by jistě neprotestoval, nad tím jste neuvažoval?? Kdy konečně dojdete k úrovni ostatních evropských zemí, ve směru diskriminace. Bude to jistě poznamenané historií,kdy jste v minulosti žili vždy pod vládou někoho jiného:-)
Re: Re: jízdné
!!! 3.7.2012 11:47 62.77.64.* reagovat
Zajímalo by mne, kdo paní Husáková je. O ostatních se vyjadřuje, jako že VY.. (jste něco dělali, děláte atd). Nechápu kategorie VY, JÁ, ONI, ale jejím systémam řeči se pokusím odpovědět. Ano myšlení NÁS je v nečem jiné než jinde v Evropě, možná i dáno historií pod nadvládou kohokoli bla bla.. Ale JEJICH myšlení je vždy a v celé Evropě stejné, ať v minulosti žili a stále žijí na úkor kohokoli!! Chudinky malí parazitický (samozřejmě i vícebarevný)!
Re: Re: Re: jízdné
Husáková 3.7.2012 13:24 31.30.5.* reagovat
A jsme u toho, stále máte pocit, že Vy jste ti oprávnění k označkování ostatních, Vy moralisté,kteří soudí dle barvy kůže. TO přece není podstatné, důležité je,co dotyčný provede, čin,kterým se projevuje,ne,jaké je národnosti. Kdyby se u každého trestného činu či přestupku řešila pouze národnost,lidé by se stříleli na ulici, kam toto všechno spěje??
Re: Re: Re: Re: jízdné
petr 3.7.2012 16:22 109.202.91.* reagovat
kdo tady soudí barvu kůže ??? o tom tady povídate jen vy... na černo může jezdit kdekdo... ovšem povětšinou si ráčej frau Husáková všimnout, že na trase Předlice - Mojžíř se barvy do označovačů jízdenek mění méně častěji než například v troljbusech 52, 53, 54.... čímpak to asi bude.... ??? zkuste mi prosím tuto záhadu nějakým způsobem rozumně rozlousknout... předem děkuji...
Re: Re: Re: Re: Re: jízdné
Maja 3.7.2012 18:41 188.92.11.* reagovat
A co takhle možnost, že tam na teto lince jezdí nejvíc na sms jízdenky? :)))))
Re: Re: jízdné
Jean 3.7.2012 11:55 93.99.5.* reagovat
Stejným metrem bylo v této situaci myšleno nástup předními dveřmi. A kde je nejvetší vlna protestů ? v 57 směr předlice - mojžíř ;)
Re: Re: jízdné
lotr 3.7.2012 13:38 212.96.174.* reagovat
Máte jistě na mysli státy jako je francie,itálie a pod.kde již několikrát,když jim s romy došla trpělivost tak je vyexpedovali tam odkud přitáhli.Opravdu by jsme se od nich měli učit toleranci a bylo by méně problémů s onou menšinou.
Jízdenku? To je diskriminace, znělo na předlických zastávkách
alenka 3.7.2012 05:32 93.153.6.* reagovat
Je pravda, že člověk je tvor přizpůsobivý a lidé si zvyknou na všechno. Pomalu si začínám zvykat na to, že v tomto státě odnesou vše spořádaní občané, kteří řádně platí daně nebo jiné poplatky a v tomto případě jízdenky. Loni se v ÚL zavedlo opět placení odpadu. Proč? protože město není schopno vybrat dluhy,které občané způsobili,(zaplatí jen ti, kteří žádné dluhy nemají ) letos zavedeme nástup do MHD předními dveřmi, protože ti co nemají jízdenku pokutu stejně nezaplatí, tak budeme buzerovat cestující, kteří tu jízdenku mají.Teď mě napadla otázka. "Jakou práci teď budou vykonávat revizoři, budou kontrolovat cestující, kteří nastoupili řádně předními dveřmi a ukázali jízdenku či průkazku"????
Re: Jízdenku? To je diskriminace, znělo na předlických zastávkách
Kyklop 3.7.2012 06:34 80.254.154.* reagovat
To co do teď.Já jezdím každý den linkou 55/56 a 19 do práce.V 19 kde je nástup předními dveřmi je potkám 3x do týdne v 55/56 jsem je za posledních 10 let potkal 2x.
Re: Jízdenku? To je diskriminace, znělo na předlických zastávkách
standa 3.7.2012 06:35 46.135.45.* reagovat
Zatím funguje nástup předními dveřmi až po 20. hodině, tudíž revizoři budou mít stále práci, ale vzhledem k tomu, že se v DPMÚL šíří zvěsti o celodenním nástupu předními dveřmi v celé MHD v horizontu 1 roku, nastane opravdu otázka, co s revizory. Možná, že si nějaké dopravní podnik nechá, aby mohli nepříklad kontrolovat, jestli lidé nepoužívají falešný jízdenky a předplacené kupony nebo nepodvádějí s sms jízdankami (málokdy se stane, že řidič displej telefonu kontoluje důkladně, příp. se dá textová zpráva na displeji nějak vykouzlit, aby vypadala jako aktuální sms jízdenka).
Re: Jízdenku? To je diskriminace, znělo na předlických zastávkách
!!! 3.7.2012 11:53 62.77.64.* reagovat
Chápu Váš názor, ale raději budu nastupovat všude předními dveřmi a nalepím si legitku klidně i na čelo, jen když nebudu muset trávit veškeré cesty ve společnosti santusáků, kolotočářů a pobíhajícího temného potěru!
Nástup
Zuzana 3.7.2012 06:32 89.103.204.* reagovat
Řidiči stejně nekoukají pořádně na legitku či lístek takže si najdou skulinu jak to obejít. Stalo se mi že jsem nastupovala předními dveřmi ukazuju řidiči průkaz a on na mě ani nekoukal a jen mi řekl dobrý.... Nevadí mi nastupovat předkem ale co mě vytáčí je to že večer si jezdějí dřív takže když jdu z práce tak kolikrát musím čekat na další protože jel o 4minuty dřív... A bohužel nemůžu z práce jít o 10min. dřív....
problem by mela resit skarta?
bayern 3.7.2012 08:47 93.99.5.* reagovat
nebo jak se to jmenuje na ty davky co se ted rozbiha? jenom vidim problem v tom ze stat nuti lidi zridit diky tomu ucet u sporitelny, nevim jak resi vedeni uctu, platby atd...aby jim z karty neslo mesicne cca 0-200kc do chrtanu majitelu
Je to zmatek. Ať se předem nastupuje ve všech trolejbusech a autobusech
Dafne 3.7.2012 09:19 90.181.72.* reagovat
Nechci podceňovat řidiče ale myslím,že není v jejich silách skutečně kontrolovat platnost legitek a jízdenek.Dokonce i v trojce ,kde se nastupuje předem, revizoři chytají černé pasažéry.Do strojku může cestující strkat pořád stejnou jízdenku a na čísla v legitce dokoukne jen bystrozraký.Cestující by museli označenou jízdenku či legitku strkat pod nějaké optické zvětšovací udělátko. Nástup předem by měl být ve všech spojích.Takhle člověk zmateně pobíhá po zastávce.Uživatel ústecké hromadné dopravy nemusí být nutně odborníkem na speciální poměry v některých spojích.
NAPROSTÝ SOUHLAS,PLATBA JAKO V TP A DC!!!!
Alena 3.7.2012 10:35 91.229.255.* reagovat
Rozhodně souhlasím s nastupováním jen předním dveřmi a platbami hned u dveří jako je třeba v Tpelicích nebo Děčíně. Bude jen mizivé procento "černých"pasažérů. Konečně na to ústecký dopravní podnik přišel:))) Konečně krok správným směrem! Lidé si zvyknou a nebudou platit jen ti slušní,ale všichni!
Re: NAPROSTÝ SOUHLAS,PLATBA JAKO V TP A DC!!!!
petr 3.7.2012 10:43 62.77.64.* reagovat
Za 20 let vlady ODS to neslo a konecne se muzeme podivat, jak se v nasem meste zacina neco hybat kupredu...
Re: Re: NAPROSTÝ SOUHLAS,PLATBA JAKO V TP A DC!!!!
Kyklop 3.7.2012 13:25 80.254.147.* reagovat
Tohle přece začalo za toho ODSáka kterýho nedávno čssd vykmitla ......
Jízdenky
ANDREA 3.7.2012 11:02 85.160.170.* reagovat
Jen doufám,že tímto to jen začalo a že problematika s Cikánama se už konečně začne řešit.Jízdy na černo,zneužívání sociálních dávek,nepracování a válení se doma na úkor nás,co platíme daně a pracujeme.Jen do nich :)
Re: Jízdenky
Husáková 3.7.2012 13:46 31.30.5.* reagovat
Milá Andreo, takto silné řečy si nechte pro své členy rodiny! Způsob Vašeho projevu odpovídá asi Vaší inteligenci. Už si konečně uvědomte,že jsou součástí společnosti, když začnete respektovat je,začnou oni vás. Přestaňte klást jen své podmínky, vždyť váš systém naučil jen natahovat ruce a nic víc. Největší tok finančích prostředků ale není z kapsy daňového poplatníka,ale z evropských fondů,které jsou výhradně na podporu minority. Nemyslím veškeré fin. prostředky,aby se zase neozval nějaký chytrolínek
Re: Re: Jízdenky
chala 3.7.2012 14:07 195.113.141.* reagovat
Váš systém naučil jen natahovat ruce ...? A Váš systém to jako není. Možná by jste nám tedy mohla sdělit odkud vlastně vy jste a kdo jste, že se nás tu snažíte tak poučovat.
Re: Re: Re: Jízdenky
Klára 3.7.2012 15:11 188.92.11.* reagovat
Také by mě zajímalo kdo milá dáma poučná a bezchybná je..:-)Asi nebydlí blízko romů, jinak by je určitě tak nebránila...
Re: Re: Re: Re: Jízdenky
Jiří 3.7.2012 17:16 109.202.89.* reagovat
Vážená Kláro a ostatní "stateční diskutující", myslím, že vůbec není podstatné, kdo a odkud paní či slečna Husáková je, ale jaké předkládá argumenty a jaký způsobem komunikuje. Pokud Vás to zajímá, jsem padesátiletý učitel a v Ústí žiji 27 let, s místní romskou minoritou mám přebohaté zkušenosti, které asi Vy nikdy mít nebudete...To však není podstatné. Je mi mdlo z Vašich útoků na jiný názor, z útoků, které postrádají slušnost, class říkají Angličané, z útoků, které postrádají argumenty (kde chybí argument, nastupuje síla hlasu, v tomto případě síla "výraziva"). Bohužel je to v Ústí častý jev...prosím tedy, pokuste se přijmout také argumenty druhé strany, výkřiky jako "plácni se přes pusu" a pod., které jsou níže i výše v této diskusi, jsou přinejmenším nefér...všem přeji příjemné léto a klidné nástupy předními dveřmi v MHD...
Re: Re: Re: Jízdenky
Husáková 4.7.2012 11:27 31.30.5.* reagovat
Kdo jste vy,milý pane??Pokud člověk reaguje tak,jak to cítí je u vás hned mimozemšťan a častujete ho jen urážkami...I to je Váš způsob komunikace,která je právě proto nekonečná
Re: Re: Jízdenky
a 3.7.2012 14:20 109.202.68.* reagovat
tahle společnost je respektuje až dost, takže zde problém není !!!
Re: Re: Re: Jízdenky
Meruňka 3.7.2012 21:38 89.103.196.* reagovat
To si nemyslím.
Co je to diskriminace
Pavel 3.7.2012 14:41 90.181.77.* reagovat
Co je to vlastně čech je to vlstně cikán, tak nás ve francii nazívají. Nezáleží na barvě kůže ale záleží na každém člověku, chceš žít v této společnosti tak se řiď pravidly, nebo běž jinám. Každá společnost má svá pravidla jenom proto aby z toho nebyl chaos.
Re: Re: Jízdenky
Ústecký deník 3.7.2012 15:16 82.113.48.* reagovat
...když začnete respektovat je,začnou oni vás... Jasně, číčo. Právě jsi asi přiletěla z Marsu :-P
Re: Re: Jízdenky
Andrea II 3.7.2012 17:08 89.102.226.* reagovat
Paní Husáková, VY jste asi z jiné planety že? Jinak byste sem nepsala takové žvásty.....
Re: Re: Jízdenky
aja 3.7.2012 17:57 83.208.174.* reagovat
RADŠI UŽ MLČTE p.HUSÁKOVÁ. CO SLOVO TO PERLA A ŽE SE NÁM TO TU LESKNE.JEDNOU SE TÉ VERBEŽE ZASTÁVÁTE, POTOM NEZASTÁVÁTE TAK O CO VÁM JDE???? JSTE ASI UNUDĚNÁ DÁMA,KTERÁ KRÁTÍ ČAS PSANÍM PÍČOVIN...
Re: Re: Re: Jízdenky
Meruňka 3.7.2012 21:39 89.103.196.* reagovat
Paní Husáková to říká, tak jak to je. Sice je to mnohdy obecné, ale je to tak.
Re: Re: Re: Re: Jízdenky
Husáková 4.7.2012 10:24 31.30.5.* reagovat
Moje reakce jsou povětšinou obecné,je to z důvodu argumentace na určité komentáře. Někteří od diskuze stále více útočí plošně
Re: Re: Re: Jízdenky
Husáková 4.7.2012 10:20 31.30.5.* reagovat
Trochu slušnosti by Vám jistě prospělo. Takto se projevujete jako naprostá nána:-). |Přečtěte komentáře pořádně a pokud Vám inteligence dovolí zjistíte,že se nezestávám,ale objektivně posuzuji, ne jen napadám a nečastuji nepříjemným způsobem ostatní.
Re: Re: Re: Jízdenky
Husáková 4.7.2012 11:20 31.30.5.* reagovat
Váš komentář je fascinující:-) Tady se projevuje Váš způsob myšlení, hned víte,že nic nedělám. Tak,jak se projevujete je evidentní,že soudítě každého,bez toho,jak jste informovaná. Mě jste hned odsoudila,aniž by jste o mě cokoli věděla. Nejste jediná a já jsem moc ráda za takového komentáře, svědčí to o mnohém:-)
Re: Re: Jízdenky
George 3.7.2012 18:18 89.103.206.* reagovat
Vy jste fakt úplná ... bůůůůůůůůů ...
souhlas
ingo 3.7.2012 11:37 194.228.18.* reagovat
jsou diskriminovaní no... hold časy se mění naši milí spoluobčané... a doufám že se sice zatím pomalý ale alespoň trochu viditelný pokrok, kdy si nebudou moc dělat co se jim zlíbí, nezastaví...
Nástup předem
Víťas 3.7.2012 12:30 86.49.115.* reagovat
Spousta lidí, kteří tu vesele srovnávají s Mostem a požadují celodenní nástup předem, si neuvědomuje hned několik poměrně zásadních faktů. Ano, celodenní nástup předem by se ještě dal zavést o víkendu, leč ve všední dny by to byl značnej průšvih. Srovnávat s Teplicemi nebo Mostem je zcela bezpředmětný. Nejde o počet obyvatel, daleko důležitější jsou přepravní proudy. Jak v Mostě, tak v Teplicích se dá ve velkém využívat cestování pěšmo, města jsou rozrostlá pravidelně a docházkové vzdálenosti nejsou velké. Naopak Ústí je roztahané po údolích a terasách kolem Labe a většina sídlišť leží mimo reálné docházkové vzdálenosti. Tím vzniká násobně větší přepravní poptávka. Srovnejte například počty kloubových vozidel a celkové počty vypravených vozidel ve špičce. V důsledku by se přepravní doba prodloužila na exponovaných linkách na 1,5 - dvojnásobek, přičemž to jsem ještě, myslím, při zemi. Představte si, že cesta například ze Skalky k divadlu trvá 40 minut, stejně tak z Vyhlídky, ze Všebořic 26 minut ... atd. K zachování stejné přepravní kapacity by bylo třeba daleko více vozů i řidičů a tím pádem i pracovníků údržby, navíc na revizorech by se příliš neušetřilo, jelikož ti musí kontrolovat i linky, kde je NPD. V celkovém důsledku by to znamenalo další pokles přepravených osob a další příklon cestujících k automobilům, které by ještě více zahustily město, což opět znamená další investice do infrastruktury. Celodenní nástup předem vypadá na první pohled lákavě, ale musíte počítat i následky - se kterými je NPD ve špičkách a na trolejbusových linkách prostě nepřijatelný. Nedá se nic dělat, přepravní kontroly musí probíhat častěji a důkladněji. Házet to na řidiče není řešením. Mimochodem, jsem zvědav na linku 5 na začátku školního roku...
Re: Nástup předem
ingo 3.7.2012 13:25 90.178.101.* reagovat
přeháníte milý pane... nástup předem na trolejbusových linkách myslim sem viděl i v Hradci a snad už od 18 a víkend celý den... určitě i v jiných srovnatelných městech je zaveden nástup předem... v mostě se dá dostat skoro kamkoli pešky? ale jděte!! měl by ste do toho města zajet... prostě funguje to jinde může to fungovat i v UL... nevim co něktěří dělají z tohodle města něco extra v rámci trolejbusové dopravy... je to normální město, kterých je v Evropě mraky a taky tam jsou nástupy předem... jinak samozřejmě že nyní je to spíše příprava cestujících až se zavedou za 1-2 roky čipovky ( alespoň doufám) tak aby už lidé byli na ten nástup předem naučeni a nevznikaly komplikace... takže v tomhle DP jde dobrým směrem pomalu připravovat a pomalu učit novým zvyklostem cestující... proto mi zatím ten laxnější přístup řidičů na kontorolu moc nevadí... jde o vypracování zvyku a jak jde vidět,drtivá většina preferuje sice menší zpoždění při odbavování, ale eliminaci všeliajkých individuí, kteří by mohli cestovat společně s nimi v jednom buse
Re: Nástup předem
Ústecký deník 3.7.2012 13:29 82.113.48.* reagovat
Nástup předem celodenně fungoval v UL leta. Žádnej problém.
Re: Re: Nástup předem
Dafne 3.7.2012 13:33 90.181.72.* reagovat
Přesně.Pamatuji,jak se obtížně zvykalo na nástup všemi dveřmi,předními se jen vystupovalo.Někteří řidiči spočátku přední dvěře "výchovně" ani neotevírali.
Re: Re: Re: Nástup předem
Víťas 3.7.2012 14:02 86.49.115.* reagovat
A jaké byly v té době, kdy nástup předem v Ústí fungoval, intervaly, vypravenost vozů a kolik v Ústí bydlelo obyvatel. ... Mimochodem, vy, co tu argumentujete Hradcem. Byl jste tam někdy? Všiml jste si, jak je Hradec situován? Všiml jste si přepravních tahů a vypravenosti trolejbusů? Jak to, proboha, můžete srovnávat? :)
Re: Re: Re: Re: Nástup předem
ústecký deník 3.7.2012 15:21 82.113.48.* reagovat
Obyvatel +/- stejně, intervaly delší, lidí cestovalo víc (a nárazově - špička/sedlo). Nehledej problémy, kde nebyly. Evidentně to nepamatuješ.
Re: Re: Re: Re: Re: Nástup předem
Chongo Mbwa 3.7.2012 16:45 85.71.66.* reagovat
Intervaly mezi spoji byli 10 minut většinou po celý den. Ve špičce jezdily expresní spoje. A do kasičky u řidiče se házelo po koruně :) Na severní terasu prakticky velkokapacitní spoje nejezdily (sem tam jsem se svezl) Slavné Ikarusy byly záležitostí dopravy na Střekov, Trmice, Předlice, Krásné březno
Re: Re: Re: Re: Re: Nástup předem
Víťas 3.7.2012 16:55 90.183.77.* reagovat
Intervaly delší nebyly, to ani náhodou. Naopak - byly na některých linkách výrazně kratší. Ústí rozhodně nemělo +/- stejný počet obyvatel. V době, kdy ke změně došlo, neexistovala například Skalka, Mojžíř, Krásňák se dostavoval, nebyly Dobětice ani část Všebořic. Navíc téměř neexistovaly kloubové vozy, v inkriminované době začaly teprve chodit první Ikarusy. Ale tahle debata očividně nemá smyslu, jdu se věnovat bohulibější činnosti. Jestli Ústí získá dotaci na nákup nových trolejbusů, z nichž bude většina nebude v kloubovém provedení, ale v patnáctimetrovém, získá i dotaci na nový odbavovací systém, tak vám přeju veselé cestování. Já se už, díky bohu, pohybuji MHD po jiném městě, a když do Ústí přijedu, mám tu krásnou možnost se ji obloukem vyhýbat, což nyní činím občasně, ale zřejmě ji dám vale definitivně. Jak říkám, počkejte si, dočkáte se, užijete si a pak teprv následně pochopíte, o čem tu hovořím.
Re: Re: Nástup předem
Drnový 3.7.2012 23:41 90.178.201.* reagovat
Taky se zapomělo, že do autobusů se nastupovalo pouze zadem, kde seděla paní průvodčí, která si pasažéry pěkně ohlídala a v tramvajích hold průvodčí procházel. A revizoři tam taky byli. Však v rámci úspor, zřejmě "socialistický závazek", se průvodčí zrušili a zavedl se samoobslužný systém, a nastupovalo se předními dvařmi, kde pan řidič měl kasičku a vhazování hotovosti (tenkrát to bylo 60,-hal.). No a další vývoj následoval směrem k důvěře, že cestující si budou poctivě kupovat jízdenky a ve voze DP si jízdenky řádně pro kontrolu označí. Vývoj tohoto trendu v městské dopravě ukázal, že pro některé cestující liberální přístup přepravce holt není. Mohli bychom se vátit do doby CK Rakouska, kdy např. cestující u východu z nádraží, musel zřízenci odevzdat jízdenku, aby prokázal, že nejel načerno. Co vy na to? Zřejmě nejsou lidi.... :)
Konečně pozitivní zpráva
Vašek 3.7.2012 14:38 90.177.176.* reagovat
Takovou dobu to muselo trvat?Doufám,že po prázdninách to soudruzi přehodnotí a bude se nastupovat př.dveřmi celý den!Už aby to bylo!Konečně nepřispůsobivý budou chodit pěšky a budou po zdravotní stránce fit.Po ekonomické stránce to bude také zajímavé.:-)
........
diskutér 3.7.2012 15:27 89.103.203.* reagovat
Husáková dej si facku a zavři hubu. Víš velký hovno. Někteří romové mají od magistrátu legitimaci zdarma..
Re: ........
Jiří 3.7.2012 17:20 109.202.89.* reagovat
Vy sám, "diskutére" si dejte facku...a maminka by Vás měla naučit slušnosti...
Re: Re: ........
diskutér 3.7.2012 17:26 89.103.203.* reagovat
Čekal jsem takovou reakci :). Slušný být nehodlám (rozhodně ne na ní), ví prd a dělá chytrou. Mne cikáni nevadí (ti slušní). Jinak pro ní tu mám jeden odkaz: http://www.plbohnice.cz/
Re: Re: Re: ........
Jiří 3.7.2012 17:31 109.202.89.* reagovat
...ona "ví prd" a Vy víte všechno...tak si to užijte...
Re: Re: Re: Re: ........
diskutér 3.7.2012 17:35 89.103.203.* reagovat
To neříkám, ale tohle zrovna vím. Protože mám známé :))
Re: Re: Re: Re: Re: ........
Husáková 4.7.2012 10:41 31.30.5.* reagovat
Máte jistě zaručený zdroj,jako obvykle:jedna paní povídala:-)Užijte si to,
dfqf
Evžen 3.7.2012 16:24 85.71.153.* reagovat
Ústecký deník ví, o jakých tématech lidé nejvíc mluví:)Mrdky mediální
Re: dfqf
Meruňka 3.7.2012 21:41 89.103.196.* reagovat
LoL
...
Evča 3.7.2012 17:52 83.69.60.* reagovat
Já jsem rozhodně pro! Lidi by si měli zvykat na to, že když tu jízdenku nemaj, tak se prostě nesvezou. Když nemám peníze na lístek, tak jdu taky pěšky ze Střekova až do Ryjic a neremcám, že mě diskriminujou...
diskriminace
General01 3.7.2012 18:57 188.92.11.* reagovat
Ono je všechno podle nich diskriminace když ta černá pakáž nemá všechno zadarmo jak je zvyklá. Vyprášit jim kožichy a poslat je tam odkud přišli ti vyžírkové. Těch x desítek či stovek miliard co nás tahle havěť stojí a ještě si budou otvírat hubu. Měli by být radši potichu a být rádi že se tu mají líp než ti co makaj a oni budou ještě nadávat. Na spojích 57 bych to udělal celodenně a napořád. Autobus by byl prázdný a byl by klid. A ten kdo se jich zastává ať si je veme do baráku, hned změní názor. Žádnej rasismus to od nás není, ale na každýho by měl být stejný metr, zatím to ale neplatí.
.
Martina 3.7.2012 19:50 95.143.135.* reagovat
jsem zvedava kdo zase dostane přez hubu aby se řidič radeji zamykal
předem
spravedlnost aussig 4.7.2012 04:22 89.103.200.* reagovat
předem by se mělo nastupovat po celý den,jako je to na KLADNĚ dlouhý roky at si choděj pěšky ty co na to nemaj a nebo at si jezděj v těch jejich kárách co jezděj pro sociálky.Kur.. na auta cigára to má a na blbej lístek né
Re: předem
Meruňka 4.7.2012 09:07 89.103.196.* reagovat
Pořád mě ale napadá, když se otevřou všechny dveře pro výstup a větší neplatící skupinka naskočí do zádu, do vleku, tak co s tím. Už vidím to tupé stádo, které bude nastupovat předem a společně nereagující na černé pasažéry.
Re: Re: předem
bla 4.7.2012 09:51 62.77.64.* reagovat
A vy si troufnete houf černých pasažérů upozornit? Obávám se, že by jste dostala přes meruňku.
Re: Re: Re: předem
neznámý 4.7.2012 16:35 90.178.101.* reagovat
V některých městech řidič otevře přední dveře a nastupuje se. Teprve potom otevře řidič dveře pro výstup.
Re: Re: Re: předem
Meruňka 4.7.2012 23:22 89.103.196.* reagovat
Ano, pokud to není nějaké brutální, kdy by bylo zapotřebí ovládat nějaký bojový sport, aby zpacifikování proběhlo podle zákonů, tak si mezi ně i sednu ! Když by to udělalo víc lidí a nemačkali se jak sardinky ve středu, tak by se ti lidé co pořušují přepravní podmínky dali psychicky zpracovat. Chce to nebýt tak lhostejný vůči tomu co se děje okolo, třeba dneska jsem pozoroval (bohužel dalekohledem), jak magnet nakládá do kočárku nově vypadající bílé trubky, bůh ví co to bylo takhle na dálku se to nedalo pořádně identifikovat, ale chlápek co šel okolo tak to identifikovat mohl, a mohl se třeba toho magneta zeptat odkud to je (z bezpečnější vzdálenost, samozřejmě), ale to né šel rovně a hlavu měl pro jistotu nasměrovanou také vpřed. Tahle lhostejnost je všude, samozřejmě máme debilní zákony, že magnet nedostane trest, ale tím že se o to nebude víc lidí zajímat, tím myslím stěžovat jim život, tak se nikdy nic nepohne kupředu a akorát budete nadávat, psát jaký to jsou zm*rdi (což je občas pravda), ale jinak nic.
Re: Re: Re: předem
Meruňka 4.7.2012 23:24 89.103.196.* reagovat
Ono taky, když je chce upozornit, tak nesmíte jako gádžo! Buďto slušně a úplně nečekané věty a nebo po "cigánsku". Řevem a nadávání, není vůbec vhodné pro první kontakt.
Re: Re: Re: předem
Meruňka 4.7.2012 23:25 89.103.196.* reagovat
Taky je pěkný úmyslně zabírat místa, na která si hodně sedají, v trolejbusech "pětka, čtyřka... v zádu ve vleku".
Buzerace MHD
Hugo Boss 9.7.2012 20:43 84.246.162.* reagovat
Místo, aby MHD dělalo častější kontroly a současně je posílilo, raději obětují komfort cestování kvůli své lenosti. Hodně cestuji po Čechách a nikde jsem v MHD neslyšel hlášku :"Policie...." . Velmi krásná vizitka města, kdo to povolil, takovou hlášku nemají ani v Bronxu, to chcete odlákat turisty? Opravdu zbytečná buzerace, v MHD přemýšlejí před sametem...

HOROSKOP

Beran (21.3. - 20.4.)

Skopec, neboli Beran, je prvním znamením zvěrokruhu. Lidé zrozeni v tomto znamení jsou přátelští a otevření. Mají většinou…

Copyright © VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., 2005, všechna práva vyhrazena. Používáme informační servis ČTK. Publikování nebo šíření obsahu denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA-LABE-PRESS, a.s., zakázáno. VLTAVA-LABE-PRESS, a.s. je členem Sekce vydavatelů internetových titulů UVDT.

Kontakt na redakci. Proč inzerovat v novinách - www.reklamavnovinach.cz