VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Vršecký: V Jaramě to byl horor

Jarama – Ani ve druhém závodním dni v Jaramě se Davidu Vršeckému nedařilo. Tentokrát ho o cílovou šachovnici připravilo turbodmychadlo.

7.10.2012
SDÍLEJ:

Roudnický trucker vyhlásil měsíc před startem šampionátu útok na stupně vítězů.Foto: Buggyra/Martin Kozák

Přitom si Vršecký po pátém místě v super pole pochvaloval, jak hezké je zabývat se jen závoděním. Start mu vyšel, před nájezdem do druhé zatáčky se ovšem zdálo, že Bösiger startující před ním Vršeckého vybrzdil, aby tak pomohl stájovému druhovi Lackovi.

"Markus mě evidentně dostal mimo trať, navíc se to neobešlo bez kontaktu," tvrdil roudnický pilot v cíli. Do pátého kola pak kroužil na sedmém místě. "Najednou auto přestalo jet. Diagnóza byla okamžitě jasná, odešlo turbo. Možná kvůli zmiňovanému střetu. To je fakt víkend," zhodnotil David smutně, leč věcně.

JAK TO BYLO V SOBOTU? PSALI JSME ZDE!

Michal Matějovský s druhou Buggyrou měl po startu problémy s řazením a propadl se o tři místa. Nakonec dokončil závod jako čtrnáctý.

ME tahačů ve španělské Jaramě.

V závěrečném závodě v Jaramě předvedl Vršecký výkon z kategorie heroických. Po startu z poslední řady dojel na přeplněném okruhu devátý.

Jen pro ilustraci, k dosažení tohoto výsledku se musel David dostat před dvacet jezdců.

Ještě v průběhu prvního kola se posunul na sedmnácté místo, v pátém kole byl jedenáctý.

"V té chvíli jsem měl dvojnásobnou motivaci. Předjet Frankieho Vojtíška a minimálně vyrovnat dosavadní víkendové minimum dvou bodů, které jsem tady zaznamenal v sezóně 2006," tvrdil David s mírným sarkasmem.

Obě předsevzetí se mu podařilo zdárně realizovat, v sedmém kole se dostal na konečné deváté místo.

"Vzhledem k okolnostem to lepší být nemohlo. Dva body jsou více, než nula. Prostě horor. Mám za sebou nejhorší závodní víkend za posledních šest let. Chce to hodit Jaramu rychle za hlavu a soustředit se na závěr v Le Mans," uvedl Vršecký.

Ve Francii se pojede poslední závod sezony již příští víkend.

ME tahačů Jarama

SOBOTA

Hlavní závod: 1. Hahn (Něm./ MAN) 24:16,791, 2. Albacete (Šp./MAN) -1,539, 3. Östreich (Něm./Renault) -7,887, …7. Lacko (ČR/Renault) -24,001, 12. Vršecký (ČR/Buggyra) -2:03,628, 14. Vojtíšek (ČR/MAN) -2:04,067, 15. Matějovský (ČR/Buggyra) -2:04,346.

Závod s handicapem: 1. Kiss (Maď. /MAN) 24:28,140, 2. Lacko -0,514, 3. Hahn -1,128, …10. Vršecký -16,592, 11. Vojtíšek -2:03,686, 12. Matějovský -2:03,909

NEDĚLE:

Hlavní závod: 1. Hahn (Něm. /MAN) 24:03,269, 2. Albacete (Šp./MAN) -1,557, 3. Bösiger (Švýc./Renault) -28,545, …5. Lacko (ČR/Renault) -30,591, 11. Vojtíšek (ČR/MAN) -57,653, 14. Matějovský -1:02,788, Vršecký (oba ČR/Buggyra) nedokončil.

Závod s handicapem: 1. Kiss (Maď. /MAN) 24:23,672, 2. Lacko -2,572, 3. Albacete -3,487, …9. Vršecký -30,667, 11. Vojtíšek -46,122, 12. Matějovský -46,799.

Pořadí ME: 1. Hahn 485 b., 2. Albacete 456, 3. Lacko 304, …5. Vršecký 247, 19. Vojtíšek 7.

Autor: Vladimír Mayer

7.10.2012 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Přestanov hostí další ročník nohejbalového turnaje.

Přestanov hostí 8. ročník Memoriálu Ladislava Kardy

Mladiství vrazi, kteří ukopali bezdomovce.

Ukopali bezdomovce. Nebýt mladiství, mohli vrazi dostat doživotí

Do vinotéky na Klíši si už nezajdete, novela zákona jí zlomila vaz

Ústí nad Labem - Novela zakazuje prodej sudových vín nevýrobcům.

Labuť spolkla rybářskou nástrahu a vlasec se jí omotal okolo nohy

Vaňov - Další záchranu labutě si připsali ústečtí strážníci. V úterý vyjížděli do Vaňova k labuti, která byla zamotaná v rybářském vlasci a bez cizí pomoci by zřejmě uhynula.

FOTO: Šestnáct zraněných! Blades doma padli a skončili čtvrtí

Svádov – Marná snaha. Hráči amerického fotbalu SC Blades Ústí nad Labem se do baráže o účast v nejvyšší soutěži nepodívají. Definitivně o tom rozhodlo až závěrečné kolo 2. ligy, ve kterém Ústečané doma nestačili na Pilsen Patriots a prohráli překvapivě vysoko 6:41.

AUTOMIX.CZ

GALERIE: Skvosty Metalexu. Tato česká firma stavěla skvělá auta, i za socialismu

Metalex, společnost později známá jako MTX, si za více než čtyřicet let vydobyl zvláštní místo v historii českého motorsportu a automobilového průmyslu. Za socialismu v tomto podniku vznikla řada podivuhodných aut, krátce po revoluci se firma zase proslavila přestavbou škodovek na kabriolety.  Dokonce postavila i supersport.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies