VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Porazit MAN? Asi to není až takové sci-fi, smál se hrdina Vršecký

MOST /ROZHOVOR/ - Dvě zlata a double! Buggyra opanovala Most. Pilotům roudnického týmu pršelo štěstí. Na mosteckém okruhu zněla česká hymna zásluhou Vršeckého a Lacka. „Co víc si můžeme přát."

31.8.2014
SDÍLEJ:

Piloti Buggyry David Vršecký a Adam Lacko se v Mostě radovali z double.Foto: Buggyra

Gejzíry šampaňského tryskaly na všechny strany. A největší spršku schytali piloti Buggyry, kterým patřilo pódium po nedělním hlavním závodu. „Porazili jsme MAN! To hřeje, já snad shořím," přišla studená koupel vhod vítězi Davidu Vršeckému. „Double a ještě k tomu doma. Krása! Co víc si můžeme přát," přidal stříbrný Lacko.

Jaké to je sesadit MAN z prvních dvou míst? To se letos v hlavním závodu ještě nikomu nepovedlo.

David: No, je to dobrý. Navíc doma. Líp to nemohlo dopadnout  (smích).

Adam: Byl to vrchol víkendu. Maximální spokojenost a radost. Buggyra už hodně dlouho neměla tak krásné umístění v hlavním závodu.

První dvě místa jste udrželi celý závod. Fanoušci na tribuně měli strach, abyste se nedostali do vzájemné kolize…

Adam: Nejsme ve formuli, abychom se sestřelovali. To nemusí mít nikdo strach. Na trati jsme rivalové, ale je to teammate. Jen jsem se modlil, aby vydržela technika, ale auto bylo dobře připravené.

David: Jen jsme se přibližovali a zase oddalovali. Vzhledem k těm podmínkám to ale zas tak klidná jízda nebyla. Start byl opožděný kvůli rozlité naftě, takže jsem první kolo hledal, kde jsou ty fleky. Pamatuju si, že jednou jsem vyhučel z prvního místa právě na naftě. Nechtěl jsem udělat stejnou chybu. Snažil jsem se jet rychle a bezpečně.

Davide, kdy naposledy jste vyhrál hlavní závod před MAN?

Myslím, že loni v Zolderu. Letos jsem si říkal, že je to sci-fi se tam dostat, ale asi ne.

To tehdy bylo taky na mokru…

A já přitom vodu nesnáším. Je to takový utahaný, nemůžeš jet naplno. Je to na prd. Ale evidentně nám to svědčí.

Stejně jako na úvod v Misanu jste získali double. Takže je vidět, že sázka na dva české piloty se Buggyře vyplácí, co?

David: Je to výborný. Najednou jsou dvě želízka v ohni. Když to nevyjde jednomu, tak to vyjde druhému. Pro oba je to klidnější závodění.

Adam: Jsem u Buggyry maximálně spokojený. Od začátku sezony se daří mně i celému týmu.

Adam má šanci na stupně vítězů v konečném hodnocení. Dokáže se prodrat mezi vozy MAN?

Adam: Ještě zbývá hodně závodů, tak se budu snažit probojovat dopředu. Kdyby se mi povedlo třetí místo, tak by to bylo super.

David: Já si myslím, že Adam ještě nějakou šanci má. Ale řekněme si upřímně – MAN má fakt rychlý auta. Dneska ale ne (smích).

Šestý podnik mistrovství Evropy tahačů v Mostě: 

První závod: 1. Kiss (Maď./MAN) 14:27,899, 2. Hahn (Něm./MAN) -4,729, 3. Albacete (Šp./MAN) -6,080, 4. Lacko -6,942, …6. Vršecký (oba ČR/Buggyra) -11,457.  Druhý závod: 1. Lacko 22:57,709, 2. Albacete -2,691, 3. Vršecký -4,829, …10. Vojtíšek (ČR/MAN) -24,469.

Třetí závod: 1. Vršecký 24:53,003, 2. Lacko -0,619, 3. Hahn -2,533, …9. Vojtíšek -32,326. Čtvrtý závod: 1. Albacete 25:13,178, 2. Bösiger -0,360, 3. Vršecký -0,692, 4. Lacko -0,889, …6. Vojtíšek -21,943.

Průběžné pořadí: 1. Albacete 261, 2. Hahn 249, 3. Kiss 246, 4. Lacko 205, 5. Vršecký 178, …11. Vojtíšek 36.

Autor: Pavel Mikeš

Místo události:
31.8.2014 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Semifinálové kolo 21. ročníku Juniorského maratonu odstartuje v Ústí už v úterý ve 12 hodin.

Juniorský maraton rozhýbe Ústí! V úterý v pravé poledne

K cestě z Lovosic do Píšťan a zpět mohou lidé nyní využít přívoz

Píšťany a Lovosice by mohla spojit lávka

Policie pátrá po nezvěstném Pavlu Švihlíkovi z Teplic

Teplice - Pavel Švihlík v přesně nezjištěný den v létě roku 2016 odešel ze svého bydliště v Teplicích a od té doby je nezvěstný.

V Tisé začaly opravy silnic

Tisá - Opravu a rekonstrukci silnic zahájila radnice v Tisé. Silnice za čerpací stanicí dostane 220 metrů nového povrchu a veřejné osvětlení.

Spory skončily smrtí. Žena bodla přítele do zad dlouhým nožem

Ústí nad Labem – Podle znalce měla obžalovaná při útoku nejméně dvě promile alkoholu. Její druh na tom nebyl jinak.

AUTOMIX.CZ

OBRAZEM: Tyhle české sporťáky uměly i přes 300 km/h. A měly motory z tatrovek

Přestože má většina z nás kopřivnickou tatrovku zafixovanou z minulosti jako automobilku zaměřenou na luxusní "papalášské" limuzíny, případně jako výrobce nákladních aut, v historii najdeme i několik vozů, které se těmto definicím naprosto vymykají.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies