Mezi více než šedesátkou zatím přihlášených jsou pochopitelně i odvážní z Ústeckého a Libereckého kraje. Jestli k nim přibudou ještě další, ukáží nejbližší dny, protože uzávěrka přihlášek projektů je ve čtvrtek 19. března.

Pro odvážné lidi s dobrým nápadem

„Chceme i nadále podporovat odvážné lidi s dobrým nápadem, kteří jsou schopni nejen vytvořit něco dlouhodobě udržitelného, ale svým byznysem mohou prospět svému okolí, například tím, že vytvoří další pracovní příležitosti v regionu," vysvětluje Martina Kemrová, senior manažerka firemní komunikace v T-Mobile a hlavní organizátorka Rozjezdů roku.

Už proběhly dva webináře, při nichž lidé z týmu Rozjezdů odpovídali na otázky související se startem podnikání a samotné soutěže.

„Neváhejte, mohli byste propást šanci získat podporu pro vaše podnikání. Do soutěže Rozjezdy roku se můžete přihlásit na www.rozjezdyroku.cz. Pokud si nevíte s tvorbou přihlášky nebo podnikatelským plánem rady, už teď se můžete účastnit webinářů. Už dvakrát jsme mluvili o byznys plánu, zúčastnilo se několik desítek lidí," říká Martina Kemrová.

Výhoda webinářů? Nemusíte za nimi nikam jezdit

Výhodou webinářů podle jejích slov je, že nemusíte nikam jezdit, krom připojení k internetu a počítače nebo tabletu nepotřebujete nic dalšího. „O plánovaných webinářích informujeme na stránkách soutěže, případně na Facebooku," dodává.

Ještě jste svou přihlášku do soutěže neposlali a dosud váháte? Jak Martina Kemrová upozorňuje, každý rok velká část soutěžících nechává přihlášku na poslední chvíli. „Myslete ale na to, že vaše komentáře jsou to jediné, co v první chvíli regionální porotci vidí. Dejte si záležet na popisu vašeho nápadu, osobního příběhu, na čem chcete vydělávat. Jen pět projektů dostane pozvánku k obhajobě před porotou," radí hlavní organizátorka soutěže.

Jaké jsou v soutěži výhry a podpora pro ty nejlepší?

Vítězové soutěže získají opět balíčky telekomunikačních služeb na jeden rok zdarma, tablety, služby partnerů zdarma a podporu v podobě odborného poradenství. Ani letos nechybí finanční podpora od T-Mobile, výherci si rozdělí 660 000 Kč.

Soutěžící mají také příležitost získat inspiraci přímo u účastníků předešlých ročníků soutěže setkat se mohou na seminářích v regionech, nebo prostřednictvím blogu s výmluvným názvem Jazyk na vestě, na nějž aktivní část z nich pravidelně přispívá.

Rozjezdy roku 2015 doprovází kreativní kampaň „Skládačky" vytvořená agenturou Made by Vaculík. V kampani se objeví vítězky loňského ročníku: celorepubliková vítězka Zuzana Kubíčková s projektem Moje dílna a výherkyně speciální ceny týmu Rozjezdů roku 2014 Jaroslava Michalcová s Kavárnou cukrárnou Dortletka.

Regionální vítězové čtvrtého ročníku

Jaroslava Michalcová loni s přehledem vyhrála regionální finále v Ústeckém kraji a tým Rozjezdů provozovatelce roudnické cukrárny speciální cenu udělil za originální zákusek Dortletka podle původní rodinné receptury z dob Rakouska Uherska.

Dortletka loni získala i titul Regionální potravina Ústeckého kraje. V Libereckém kraji v loňském čtvrtém ročníku soutěže zvítězil projekt Jakuba Sejkory Neephase Videoproduction s cílem produkovat videa v profesionální kvalitě.

Krajská finále se uskuteční v obou krajích v dubnu

Regionální finále Rozjezdů roku 2015 se uskuteční pro Liberecký kraj 22. dubna v Centru Babylon v Liberci a finalisté z Ústeckého kraje předstoupí před porotu hned 23. dubna v Hotelu restaurantu Větruše v Ústí nad Labem.

„Konečný počet přihlášených budeme znát až pár dní po ukončení registrace. Důvodem je formální kontrola všech náležitostí, například toho, zda je soutěžící skutečně začínající podnikatel. Chceme pomáhat hlavně těm, kdo se registrovali k podnikání během posledního roku nebo si svůj nápad teprve rozmýšlejí," přibližuje záměr společnosti T-Mobile Martina Kemrová.