Jako recesista je oblíbeným cílem kameramanů a fotoreportérů. Často se objevuje i v prostřizích při přímých televizních přenosech.

„Chodit na zápasy národního týmu jsem se rozhodl v roce 1998 v euforii poté, co čeští hokejisté získali zlatou medaili v Naganu,“ vyprávěl Simkovič.

V roce 1999 chvíli před odjezdem na mistrovství světa do norského Lillehammeru v pražských Holešovicích narazil na krámek s gumovými maskami a koupil si Fantomasovu.

„Když jsem v ní vystrašil kolegyně v práci, rozhodl jsem se, že si jako recesi masku obléknu i na zápasy. Od roku 2001 jsem začal s maskou jezdit na hokejová či fotbalová mistrovství i olympiády pravidelně,“ dodal.

V masce, kterou doplňuje dres s číslem 68, jež patří Jaromíru Jágrovi, a šála v národních barvách, vydrží nejen celý zápas, ale i dlouho před a po něm. Často prý tráví dlouhé chvíle žádostmi o fotografování, zvláště v zemích, kde jsou filmy o Fantomasovi populární

. „Někdy je to dřina, bývá velké vedro. Ale již jsem si zvykl,“ tvrdí. Nejhorší prý bylo mistrovství ve Vídni, kde bylo v hale veliké vedro, ale horko mu bývá i na fotbale v letních měsících. Umí se v masce napít nebo najíst. Zážitek prý byla konzumace zelňačky na olympiádě v Turíně.

Masku Simkovič nemá jen jednu, nyní jich je asi 15, mnohé z nich vyhodil, protože se začaly loupat. „V západních Čechách jsem objevil firmu, která je vyrábí. Už tam mají mé míry a každý rok mi pět nových masek pošlou,“ usmívá se.

S maskou zažil dost zajímavých příhod a setkal se s řadou hokejistů národního týmu a dalšími známými lidmi.

„Jedinou nepříjemností byla bezpečnostní opatření v Turíně, kde jsem hodinu strávil vysvětlováním na místní policii,“ kroutil hlavou.

Tvrdí, že když ještě existovaly kontroly na česko-německé hranici, v masce, se kterou byl v Hannoveru, projel i přes hranici, aniž by ji musel sundat. Čeští i němečtí policisté se prý jen smáli.

Jeho nadšení pro Fantomase není jen o sportu, ale zasáhlo i do jeho práce.

Nejenže má v kanceláři suvenýry, které při fandění získal, jako Fantomas se objevuje i v reklamě své firmy.