VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Město samo mlčí, ale publicitu si objedná za 5 milionů

Ústí nad Labem – Patnáct firem projevilo zájem zajistit pro Ústí nad Labem publicitu v rámci Integrovaného plánu rozvoje města (IPRM) Centrum.

7.9.2011 13
SDÍLEJ:

Lanová dráha na Větruši.Foto: DENÍK/Karel Pech

Zakázku za 5,054 milionu korun nakonec městští radní přidělili chomutovské společnosti Ideafactory. Jako jediná totiž prošla soutěží.

„Dokumentaci si vyzvedlo 15 firem, nabídky podaly 3. Z nich 1 ji podala po termínu a 1 byla vyřazena při otevírání obálek, protože nesplnila požadované náležitosti. Hodnocena tedy byla 1 nabídka, ta splnila požadované náležitosti, a byla tedy vyhodnocena vítězem výběrového řízení,“ informovala vedoucí kanceláře primátora Klára Křivská.

„Publicita“ je hlavní částí projektu Management IPRM I., jejím smyslem je propagovat projekty realizované z evropských peněz. Například při akcích pro veřejnost, které vybraná firma musí zajistit, nebo prostřednictvím videospotů, velkoplošných reklam a billboardů, jež vyrobí a dodá.

Kromě toho si od ní město objednalo propagační předměty, souhrnný tištěný materiál, a to i v Braillově písmu, a také fotografie k dílčím projektům IPRM. K propagaci budou využity rovněž spoje meziměstské dopravy, tématicky polepené vozy budou jezdit hlavně po území Ústeckého kraje, a sice po dobu jednoho roku.

I když většinu publicitních nákladů uhradí městu Evropská unie, někteří Ústečané si myslí, že utratit tímto způsobem přes 5 milionů korun je, zvláště v dnešní době, kdy chybí peníze i na podstatně důležitější věci, zbytečný přepych.

„Jednak se dobré projekty propagují samy a pak by také naši vládci mohli být vstřícnější a s lidmi už konečně začít mluvit. Dříve třeba byly pravidelné Hovory s primátorem, tam by klidně vedení města i úředníci mohli o městských projektech mluvit sami a zadarmo. To by ovšem nesměli být na informace tak skoupí, člověk se z jejich zpráv dozví akorát tak to, kde dělali stafáž a stříhali pásku. Podstatné věci ne,“ postěžoval si třeba Martin Franěk.

Za tyto peníze by prý rozhodně raději viděl něco smysluplnějšího. „Třeba nové hřiště, pár opravených chodníků a silnic, či lepší úklid,“ přeje si.

O co jde?

Ústí si objednalo propagační předměty, souhrnný tištěný materiál, a to i v Braillově písmu, a také fotografie k dílčím projektům IPRM.
Cena? 5,054 milionů korun.

Autor: Jitka Hadašová

7.9.2011 VSTUP DO DISKUSE 13
SDÍLEJ:
Ilustrační foto.

„Rentgenové“ neštěstí mělo odezvu i na Hradecku

Dopravní nehoda auta pošťáků mezi Děčínem a Hřenskem.

Cena povinného ručení plíživě stoupá. Pojišťovny na něm tratí

Policie dopadla bytaře z Ústí. Otevřel si i garáž a odjel audinou

Ústí nad Labem - Kriminalisté objasnili sérii vloupání. Obvinili 26letého mladíka, že v průběhu asi 14 dnů vnikl do dvou rodinných domů i bytu v lokalitách Klíše a Všebořice.

Ústí chce kopat na Lidickém náměstí. Leží tu oběti epidemií

Ústí nad Labem - Nové kabelové vedení, přípojky elektrického napětí a podzemní rozvaděče k zásuvkovým rozvodům chce za zhruba dva miliony korun instalovat ústecký magistrát na Lidickém náměstí.

FOTO: Unikátní knihu o kultuře v Ústí pokřtili Václav a Jan Neckářovi

Ústí nad Labem - Slavnostní a radostný křest s řadou slavných hostů měla v podniku Café Alibi unikátní kniha věnovaná ústecké kultuře.

ANKETA: Omezili byste pracovní týden z pěti dnů na čtyři?

Ústecký kraj - Patnáct zásadních otázek položil Deník hlavním volebním tvářím osmi stran v Ústeckém kraji. Jejich odpovědi vám mohou pomoci při rozhodování, koho budete volit. Sami si také můžete v naši anketě postupně odpovědět na všechny tyto otázky. 

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení