VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Město samo mlčí, ale publicitu si objedná za 5 milionů

Ústí nad Labem – Patnáct firem projevilo zájem zajistit pro Ústí nad Labem publicitu v rámci Integrovaného plánu rozvoje města (IPRM) Centrum.

7.9.2011 13
SDÍLEJ:

Lanová dráha na Větruši.Foto: DENÍK/Karel Pech

Zakázku za 5,054 milionu korun nakonec městští radní přidělili chomutovské společnosti Ideafactory. Jako jediná totiž prošla soutěží.

„Dokumentaci si vyzvedlo 15 firem, nabídky podaly 3. Z nich 1 ji podala po termínu a 1 byla vyřazena při otevírání obálek, protože nesplnila požadované náležitosti. Hodnocena tedy byla 1 nabídka, ta splnila požadované náležitosti, a byla tedy vyhodnocena vítězem výběrového řízení,“ informovala vedoucí kanceláře primátora Klára Křivská.

„Publicita“ je hlavní částí projektu Management IPRM I., jejím smyslem je propagovat projekty realizované z evropských peněz. Například při akcích pro veřejnost, které vybraná firma musí zajistit, nebo prostřednictvím videospotů, velkoplošných reklam a billboardů, jež vyrobí a dodá.

Kromě toho si od ní město objednalo propagační předměty, souhrnný tištěný materiál, a to i v Braillově písmu, a také fotografie k dílčím projektům IPRM. K propagaci budou využity rovněž spoje meziměstské dopravy, tématicky polepené vozy budou jezdit hlavně po území Ústeckého kraje, a sice po dobu jednoho roku.

I když většinu publicitních nákladů uhradí městu Evropská unie, někteří Ústečané si myslí, že utratit tímto způsobem přes 5 milionů korun je, zvláště v dnešní době, kdy chybí peníze i na podstatně důležitější věci, zbytečný přepych.

„Jednak se dobré projekty propagují samy a pak by také naši vládci mohli být vstřícnější a s lidmi už konečně začít mluvit. Dříve třeba byly pravidelné Hovory s primátorem, tam by klidně vedení města i úředníci mohli o městských projektech mluvit sami a zadarmo. To by ovšem nesměli být na informace tak skoupí, člověk se z jejich zpráv dozví akorát tak to, kde dělali stafáž a stříhali pásku. Podstatné věci ne,“ postěžoval si třeba Martin Franěk.

Za tyto peníze by prý rozhodně raději viděl něco smysluplnějšího. „Třeba nové hřiště, pár opravených chodníků a silnic, či lepší úklid,“ přeje si.

O co jde?

Ústí si objednalo propagační předměty, souhrnný tištěný materiál, a to i v Braillově písmu, a také fotografie k dílčím projektům IPRM.
Cena? 5,054 milionů korun.

Autor: Jitka Hadašová

7.9.2011 VSTUP DO DISKUSE 13
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Hokej HC Slovan Ústí nad Labem a Kadaň
13

Slovan otočil skóre, vedení však neudržel. Kadaň mu oplatila porážku

Bouřka. Ilustrační foto.
41

Na severu Čech hrozí v pátek silné bouřky

Cirkus Arlet se zlatým lvem se už v pátek představí na Severní Terase

Ústí nad Labem – Cirkusové šapitó míří na Severní Terasu do Ústí. Na první představení cirkusu Arlet se můžete vydat už v pátek od 18 hodin do ulice Sociální péče u Masarykovy nemocnice.

Podvodníci zaplavují sociální sítě. Chtějí získat peníze skrze falešné profily

Severní Čechy - Neposílejte nikomu svoje číslo, policie varuje před podvodníky, kteří vytvářejí falešné profily na Facebooku a chtějí získat peníze. Méně pozorné uživatele dokáží připravit o tisíce korun. Snaží se získat ověřovací SMS pro internetové mobilní platby.

V Telnici koupili malotraktor, chtějí přestěhovat i radnici

Telnice - Nový multifunkční malotraktor koupila radnice v obci Telnice. Zaplatila za něj 400 tisíc korun.

Spolykal prášky, zapil je pivem a chtěl skočit z okna. Pak si zavolal strážníky

Ústí nad Labem - Rušnou noc ze středy na čtvrtek prožili ústečtí strážníci. Půl hodiny před půlnocí vyrazili do ulice Sociální péče.

Copyright © VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2005 - 2017, všechna práva vyhrazena.
Používáme informační servis ČTK. Kontakt na redakci.
Publikování nebo šíření obsahu Denik.cz je bez písemného souhlasu
VLTAVA LABE MEDIA a.s., zakázáno.
Marketingové podmínky. Cookies. Zrušit oznámení