Od té doby se k projektu přidalo 300 firem z celé České republiky, 20 z nich má sídlo v Ústeckém kraji.

Andělů je 42 tisíc

Prostřednictvím nadace přispívá více než 42 tisíc dárců Dobrých andělů. Část z nich tvoří také firmy. Právě pro ně je určen projekt „Zde pracují Dobří andělé", který funguje na jednoduchém pravidlu.

Firma musí mít minimálně 2 pracovníky, kteří jsou Dobrými anděly. V tu chvíli společnost získá pro svou prezentaci speciální logo projektu nebo například samolepku, kterou může využít pro svoji provozovnu.

„Užití tohoto loga působí velmi pozitivně ve vztahu k zákazníkům či obchodním partnerům. Každý hned ví, že spolupracuje s někým, kdo je společensky odpovědný," vysvětluje spoluzakladatel nadace DOBRÝ ANDĚL Petr Sýkora. Ten získal letos v květnu Cenu Arnošta Lustiga za zásluhy o udržení a rozvoj celospolečenských hodnot.

„DOBRÝ ANDĚL má jasnou strategii a tou je, mimo jiné, zaměření na individuální dárce. Jenom tak doručíme naprostou transparentnost. Každý dárce, který se rozhodne stát Dobrým andělem, se může zaregistrovat na našich stránkách. Následně získá přístup ke svému Andělskému účtu, kde vidí, komu pomáhá, a že jsou jeho příspěvky odevzdávány potřebným do posledního haléře," dodává Petr Sýkora.

Dobrým andělem se může stát každý na www.dobryandel.cz.

Pomoc pro 2500 dětí

Do projektu „Zde pracují Dobří andělé" se měsíčně přihlásí asi 20 - 25 nových firem. Díky nim se šíří povědomí o nadaci, jež za necelé 4 roky svého působení pomohla více než 2 500 rodinám s dětmi, které se vlivem rakoviny nebo jiné vážné nemoci dostaly do finanční tísně.