„Rekonstrukce trolejbusu však nebyla jednoduchá. Po odstrojení a zjištění reálného stavu karoserie musel hlavní rám projít rozsáhlou opravou. Nemalý problém se také vyskytl s nápravami, protože dodavatelské lhůty u těchto typů náhradních dílů jsou i několik měsíců. Ze zmíněných důvodů vyjel trolejbus z vozovny až v lednu roku 2017, kdy se prováděly testovací jízdy," uvedl Petr Dolejš, vedoucí střediska Údržby trolejbusů.

20. 12. 2016 trolejbus Škoda 21Tr ev. č. 408 úspěšně prošel technicko-bezpečnostní zkouškou a revizí elektro. Následně probíhaly zkušební jízdy a čekalo se na vyřízení žádosti o zapsání změn do průkazu způsobilosti drážního vozidla. Nyní je vše zapsané a trolejbus vyrazil na své jízdy po městě ve zbrusu novém kabátě.

„Na zrekonstruovaný dvanáctimetrový trolejbus Škoda 21Tr jsme opravdu hodně dlouho čekali. Objevily se komplikace, které výrazně zpomalily celý proces. Nyní se „čtyři sta osmička" může začít podílet na zajištění provozu páteřní sítě trolejbusové dopravy," vysvětlil výkonný ředitel společnosti Libor Turek.