Příkladem je stavba mostu mezi tunely Prackovice a Radejčín, jinak také označovaného jako most přes Uhelnou strouhu. Ten má být dlouhý 122 metrů. Překlene rokli, jejímž středem protéká potok, a ve finále spojí dva dálniční tunely Prackovice a Radejčín.

Musí měnit projekt

Každý z tunelů je přitom tvořen dvěma tubusy. Také most proto budou tvořit dvě samostatné konstrukce. Podpírat je mají dva betonové pilíře a dvě opěry, na kterých dělníci aktuálně pracují.

Plánovaný termín dokončení dálnice D8, respektive posledního nezprovozněného úseku Bílinka - Řehlovice, je stále konec roku 2016. Více než sanace zmíněného sesuvu, jejíž II. etapa má začít koncem letošního roku, nebo práce na mostu mezi tunely termín ohrožuje úsek u Řehlovic, u kterého se kvůli špatnému podloží a nalezeným ložiskům uhlí musí měnit projekt.