Majitelem Viamontu se v roce 2010 staly Inženýrské a dopravní stavby (IDS) Olomouc, podnikatele Zdeňka Kyselého, v jejichž vedení Řebíček také působil. Další dceřiné firmy Viamontu si už z větší části změnily název a fungují v rámci koncernu IDS.

Firmu Viamont založilo v roce 1992 několik zaměstnanců tehdejší Traťové strojní stanice Ústí nad Labem. K opravám železničních tratí se postupně přidala i železniční doprava a další aktivity. Když se firma v roce 1996 změnila na akciovou společnost, předsedou představenstva se stal právě Řebíček a ve vedení vydržel do roku 2004. O necelé dva roky později se stal ministrem dopravy v Topolánkově vládě. Tvrdil, že svůj podíl ve Viamontu prodal.

Teď Viamont zřejmě končí. Už v květnu čelil jednomu insolvenčnímu návrhu, který ještě soud odmítl, teď už ale o insolvenci požádal sám. Navíc do úpadku vzápětí zamířila i dceřiná společnost Viamont Development. Soud návrhu vyhověl. „Má se za prokázané, že souhrn závazků dlužníka převyšuje hodnotu jeho majetku a má více věřitelů," konstatovala soudkyně v rozhodnutí.