„Vedle zajištění pravidelného chodu našich prodejen a dostatku zboží jsou v tuto chvíli nejdůležitější maximální hygienická opatření na našich prodejnách na ochranu zaměstnanců a zákazníků,“ zdůraznil Martin Piterák, provozní ředitel společnosti Kaufland.

Od vyhlášení nouzového stavu Kaufland zavádí stále nová opatření ke zvýšení ochrany jak nakupujících, tak i svých zaměstnanců. Obchod například balí rohlíky a chléb, zintenzivnil čištění nákupních vozíků a košíků a montuje ochranná plexiskla u pokladen.  „Od pátku instalujeme postupně na všechny naše prodejny ochranná plexiskla nejen na pokladny, ale i na oddělení informací. V pokladní zóně přibyde navíc podlahové značení doporučených rozestupů,“ doplnil Martin Piterák.

V supermarketu je více ochranky.  „Posílili jsme ostrahu u vstupu do prodejen, kde provádíme kontrolu zakrytí obličejových částí a věku 65+ mezi 7-9 hodinou ranní. V prodejnách jsou pro zákazníky navíc vyvěšené instrukce, jak se chovat během nákupu, konkrétní opatření neustále opakujeme také prostřednictvím instore rádia. V něm doporučujeme udržovat minimálně dvoumetrový rozestup od ostatních zákazníků, nabádáme k toleranci a ohleduplnosti a užívání bezhotovostní transakce na pokladně,“ popsal Martin Piterák.

Renata Maierl