„Místo je blízko letiště a velmi snadno dostupné veřejnou dopravou,“ vysvětluje pozitiva umístění showroomu obchodní ředitel firmy Rafał Zięba s tím, že celý areál vznikl již v roce 1994 se záměrem sdružit výrobce, distributory a prodejce v oblasti módního průmyslu ve Finsku. Původní cíl se vydařil a dnes je zde centrum s padesátkou zástupců módního, pracovního a sportovního textilu ze všech severských zemí, mezi které se nyní zařadila i česká společnost ADLER Czech.

„Našim zákazníkům i potenciálním klientům představujeme celé nabídkové portfolio včetně novinek nadcházející sezony,“ říká Rafał Zięba a dodává jednu nezvyklou zajímavost: „Návštěvník může do showroomu přijít zcela sám, bez doprovodu našich kolegů. Zboží si může nejen prohlédnout a vyzkoušet, dokonce si ho může zapůjčit i externě, stačí k tomu záznam na recepci objektu. Jak naši spolupracovníci říkají, krádeží se tady bát nemusíme.“ Takto zavedené praktiky se osvědčují především v souvislosti s pandemií koronaviru, kdy je preferován bezkontaktní obchod. Aktuální celosvětová situace bohužel neumožnila připravené slavnostní otevření, ADLER zde ale připravil informativní materiály, katalogy, POS, barevnice a řadu dalších.

Vedle nově otevřeného reprezentačního prostoru v Helsinkách se mohou zákazníci stejně důkladně seznámit s nabízeným sortimentem v showroomech v Ústí nad Labem, Ostravě, Varšavě, Budapešti, Bratislavě, Bukurešti, chorvatském Záhřebu nebo také v lotyšské Rize. „Našim záměrem je prezentace produktů nejen v České republice, ale především v hlavních městech všech států, kde obchodujeme, případně ve skupině zemí určitého teritoria,“ doplňuje ke konceptu zřizování reprezentačních prostorů marketingová ředitelka společnosti Martina Weberová.

Marie Logrová