O Armě se psalo v řadě celostátních médií, zdá se tedy, že firma Viagem, jež chce stát za restartem severočeského celku, myslí svá slova skutečně vážně.

Jistě, objevili se i tací fanoušci, kteří považovali tah marketingového oddělení za snahu zachránit na poslední chvíli logo vyvolávající odpor a vlnu nevole, případně takoví, jimž se ani finální podoba nelíbí, a to buď kvůli grafickému pojetí, případně kvůli názvu Viagem objevujícímu se v samotném znaku.

Z mého pohledu je ale potřeba uvědomit si dvě věci. Zaprvé, dlouho zavedený znak, na nějž byli fanoušci zvyklí, sice bude nějakou dobu chybět, klub se ovšem chce ubírat moderní cestou. A zadruhé Viagem není jen obyčejným sponzorem, ale především jediným akcionářem a tedy vlastníkem klubu, který si může do názvu i loga dát cokoliv se mu zlíbí.

Nové logo FK Viagem Ústí nad Labem
VIDEO: Jako Kazma? Nové vedení Army napálilo půlku Ústí i sportovní veřejnosti

V neposlední řadě je pak fér zmínit fakt, ač se to tradičním fanouškům zcela líbit nemusí, že, a zejména v současné situaci Army, nejde ani tak o logo nebo barvu dresů, ale především o to, aby se klub znovu vrátil na výsluní. A k tomu je potřeba nejen předvádět dobrý fotbal a mít výsledky, ale také umění zviditelnit klub v médiích či na sociálních sítích.

To se, za mě osobně, novému vedení napoprvé povedlo, zásah byl velice slušný. Pokud touto cestou půjde marketingové oddělení dál, věřím, že brzy může být Arma opravdu výkladní skříní ústeckého sportu tak, jak si to noví majitelé předsevzali.