Pravdou je, že o současném majiteli fotbalového klubu je díky kontroverzní kampani hodně slyšet. Společnost Viagem, jejímž oborem jsou reality, si ve fotbalové sféře nejprve zadala s šéfem Příbrami Jaroslavem Starkou, který je nechvalně známý několika kauzami z fotbalového i mimofotbalového prostředí, poté se ujala uvadající ústecké značky.
Nejdříve nové vedení Ústí mystifikovalo fanoušky příběhem okolo nového loga, nedávno vytáhlo story tlouštíka, jenž fotbal nikdy nehrál, ale díky protekci a půl milionu jeho táty si splní sen a na pár minut nastoupí v ostrém mači. Když příběh zveřejnila i renomovaná zahraniční média a Armě začal přerůstat přes hlavu, přišla s nadací Vykopej se, která bojuje proti protekcionismu a podporuje sociálně slabší.
To by byl jistě skvělý počin, podpora mládeže a těch, kteří nemají dobré finanční zázemí, je vždy potřebná. Jenže prezident FK Viagem Ústí nad Labem Přemysl Kubáň ho záhy v jednom z rozhovorů shodil, když řekl, že by pravděpodobně takový úplatek vzal, pokud by podobná nabídka skutečně přišla.
Optikou sportovního novináře je na hraně, když je klubové PR postaveno na lži. Pokrytectvím, ze kterého se samo usvědčilo vedení, dostal celý příběh korunu. Mnohem sympatičtější je mi například mravenčí práce FK Teplice, který už tři roky v charitativní oblasti bez většího mediálního zájmu pomohl dvěma miliony velkému počtu různě handicapovaných osob.
Pravda leží na hřišti. Arma na jaře musí slavit postup do druhé ligy, jinak bude pro smích i té druhé části fotbalové veřejnosti.