Zdroj: Radek Pecák
Tato Slavia 18-27 se vyráběla od roku 1942
Zdroj: Radek Pecák
Wikov 22 je o 12 let starší
Zdroj: Radek Pecák
Svoboda 25 G z roku 1944 jezdil na tuhá paliva
Zdroj: Radek Pecák
Pluto 12 z roku 1944 vyráběla továrna Pujman
Zdroj: Radek Pecák
Praga AT se vyráběla od konce 20. let minulého století
Zdroj: Radek Pecák
Škoda HT 30 se od roku 1926 vyráběla v Plzni a po deseti letech byla produkce převedena do Mladé Boleslavi
Zdroj: Radek Pecák
Škoda HT 18 měla, jak název napovídá, výkon 18 koní
Zdroj: Radek Pecák
Škoda 30 z roku 1946 startovala na benzín, ale pak jezdila na naftu
Zdroj: Radek Pecák
Prvním Zetorem byla "patnáctka"
Zdroj: Radek Pecák
Slavný Zetor 25
Zdroj: Radek Pecák
Zetor 26 se do výroby neprosadil
Zdroj: Radek Pecák
Pásový Zetor Super p
Zdroj: Radek Pecák
Toto je "polopásový: Zetor 3016 se třemi páry kol
Zdroj: Radek Pecák
Detail na jeho tři kola na jedné straně
Zdroj: Radek Pecák
Zrenovovaný Zetor 3017 a "slunečník" místo střechy
Zdroj: Radek Pecák
Oračka Přemysl byla vyrobena již v roce 1906
Zdroj: Radek Pecák
Expozici domácích traktorů uzavírá Crystal. I tomu je již 50 let
Zdroj: Radek Pecák
Tato lokomobila byla vyrobena ve Vídni v roce 1918
Zdroj: Radek Pecák
V muzeu mají také zahraniční historické traktory
Zdroj: Radek Pecák
A rovněž jednoúčelové motorové pluhy od výrobců Laurin Klement a Praga
Zdroj: Radek Pecák
Vystaven je i prototyp československého kombajnu s pozoruhodným příběhem
Zdroj: Radek Pecák
V expozici kočárů a saní je také pohřební vozidlo
Zdroj: Radek Pecák
a v další hale visí pod stropem Čmelák
Zdroj: Radek Pecák