Galerie: Test vozu Škoda Enyaq iV

Manažer Škody Michal Kadera S Enyaqem jsme projížděli jarní krajinou Příď navazuje na styl vozů se spalovacími motory, ale má svá specifika Boční profil připomíná spíše zvýšené kombi Zadek působí hodně mohutně Mohutný zadní spojler je také estetickým prvkem Interiér je moderně minimalistický Použité materiály působí kvalitně Sedačky jsou spíše domácí křesla Mají paměť a elektrické nastavování Vzadu je místa habaději Pro druhou řadu je možno nastavit speciální teplotu Zavazadlový prostor je v souladu se škodováckou tradicí velký a v opěradle je otvor pro prostrčení dlouhých předmětů Po sklopení opěradel nevznikne zcela rovná plocha Pod podlážkou je prostor na uložení dobíjecích kabelů Na boky je možno uklidit povinnou výbavu Odkládací prostory jsou v dostateční míře také v interiéru - třeba na této dvoupatrové středové konzole Malá schránka je také vlevo od volantu Pod přední kapotou již další prostor konstruktéři neumístili V interiéru je v historii značky Škoda největší multimediální displej Naopak přístrojový digitální štít je malinký Stejně tak titěrný je volič převodovky Kromě tlačítek na volantu pak už najdete na palubní desce jen tyto Označení iV 80 označuje největší možnou trakční baterii Dobíjecí zásuvka je tradičně na pravém zadním blatníku Kola jsou obří - jedenadvacetipalcová Maska chladiče je kompletně vyplněná plastem Mezi blatníkem a dveřmi je speciální ozdobný lišta Aerodynamiku pomáhá vylepšovat také tento otvor v předním nárazníku Škoda Enyaq iV je velký rodinný elektromobil s dostatečným dojezdem