Jak byste zhodnotil současnou sezonu z pohledu marketingu?

S prací marketingu jsem spokojen. Pro fanoušky jsme připravili několik nových zajímavých akcí, ať šlo o Den otevřených dveří na Zimním stadionu, gaučové posezení u ledové plochy, soutěž o letenky, míchání drinků apod. Měl jsem za to, že všechny podobné akce dokážou přilákat fanoušky do Zlatopramen Arény. Bohužel, tomu tak nebylo a to je nejenom pro mě velké zklamání.

Co si myslíte, že fanouška ovlivňuje více? Marketingové akce klubu nebo výsledky Ústeckých Lvů v soutěži?

V první řadě jsou to určitě výsledky A mužstva na ledě, ale myslím si, že by se měl divák přijít na hokej bavit a k tomu jsou určené právě již zmíněné akce. Věřím, že lidé v Ústí mají hokej rádi a nejvíce mu pomohou, když přijdou do hlediště. Tím, že nejsme v televizi, sponzoři se ptají na návštěvnost a ta v současnosti neodpovídá jejich představám. Je to začarovaný kruh. Když nebudou lidi, nebudou sponzoři, nebudou peníze na lepší hráče a lepší výsledky, které od nás divák očekává.

Je první liga dostatečně atraktivní pro oko diváka?

Jsem přesvědčen, že je to atraktivní soutěž, obzvlášť, když fanoušek dorazí přímo na zápas. Jiná možnost vlastně ani není, jelikož v televizi nejsme. Hráči jako Výborný, Kotalík, Alinč svými výkony lahodí oku diváka a navíc v první lize vyrůstají noví Hertlové, Kovářové, Červenkové. Navíc si myslím, že hokejový svaz první ligu zanedbává. Podle mého názoru je první liga pro extraligu o hodně důležitější než extraliga pro první ligu.

Co byste vzkázal fanouškům?

Jestli máte Slovan opravdu rádi a já věřím, že ano, přijďte nás svou účastí podpořit do hlediště. Potřebují to, jak hráči na ledě, tak i klub.