Zajímalo mě, proč to s tunely vymyslel zrovna tak a ne jinak. Prý se mám obrátit na pořizovatele. Tomu říkám loajalita vůči klientovi!

Nojo, ale on tomu taky pořizovatel nemusí rozumět, takže mě napadla jediná logická otázka. Proč je, samozřejmě obecně, aby pan projektant neměl l konflikt mezi odborností a loajalitou vůči smluvním podmínkám, lepší tunel a ne povrchové řešení.

Praštil mi arogantně s telefonem a dokonce dvakrát. Co se dá dělat. Kolega Klimeš zase řešil, jak proboha vymámit z kraje a SÚS smysluplnou odpověď ohledně svodidel na Telnici.

Taky si narazil kebuli o loajalitu, tentokráte zaměstnanců ká–ú. Krajského úřadu pro zkratek neznalé. Prý tam pan Helebrant ze susky není a že si má zavolat v pondělí. Nakonec ho sehnal, ale ten ho poslal zpátky k tiskové mluvčí.

Kolega znovu telefonoval mluvčí a dokonce jí chtěl poskytnout mobil na pana Helebranta, aby to urychlil. Stejně dopadl s Kauflandem, když řekl, že je od novin.

Jako řadový občan se pak dozvěděl, co potřeboval. Já jen doufám, že až tu bude chtít město stavět metro, tak mě nebudou posílat od čerta k ďáblu, jako dnes. Jmenovaným palec nahoru za loajalitu. Dolů za to, jak si ji vykládají.