Hlavním partnerem projektu by byla společnost Škoda Auto. Poté ji měla mít dlouhodobě pronajatou, minimálně patnáct let, než by se vrátily náklady a předpokládaný zisk. Padok přitom nemá pověst hochštaplera, její projekty fungují například v Praze Strašnicích pod názvem Škoda Icerink.

Pokud se město rozhodne projekt za zhruba sto milionů korun financovat samo, bude chtít získat státní dotaci od vládní sportovní agentury. Ta by předběžně měla činit zhruba padesát procent, zbytek by město nejspíš úvěrovalo. Prý by to mohlo být výhodnější, než po dostavbě haly Padoku na oplátku zajistit školy, školky a městské organizace jako zákazníky tím, že by našlo nějaké peníze na vstupenky ve svém rozpočtu.

Pastelkovné je v ústeckém rozpočtu jen kapka v moři. Rodičům ale pomůže

Celá koalice ale v tomto není ve shodě. Iniciátoři stavby nové ledové plochy z hnutí UFO úvahami koaličních kolegů z vedení města za ODS, ANO 2011 a PZS nejsou vůbec nadšeni. Investora totiž přivedli do Ústí pod svým vedením v minulém volebním období.

Argumentují přitom stejně jako opozice: nevíme, jestli dotace bude vypsána, ani jaké jsou její podmínky. Nehledě na to, jaké bude mít vypovězení smlouvy s Padokem další následky. Ústí ztratí i tu trošku důvěryhodnosti pro investory, jakou dosud mělo a žádná vyjednávání, ani náhrady už utracených peněz, to nespraví. Nezbývá, než souhlasit.