V pátek 6. května došlo ke zranění člověka přímo v železniční stanici Most osobním vlakem. Tehdy byl zastaven provoz do Třebušic od pěti hodin ráno do sedmi.

Na trati u Dolních Beřkovic rychlík usmrtil večer ve 20 hodin civilní osobu. Problémy s dopravou na trati trvaly dvě hodiny, od půl desáté byla povolena jízda alespoň po jedné koleji.

Na trati Včelná – Kamenný Újezd spěšný vlak srazil cyklistu na přejezdu. Je to neuvěřitelné, ale cyklista najel do boku vlaku. Střet nepřežil.

V sobotu 7. května v Otrokovicích zasahovala policie, rychlík měl čtrnáctiminutové zpoždění, protože cestující napadl obsluhu vlaku. Téhož dne v Prostějově v areálu hlavního nádraží na jednom z přejezdů na okraji nádraží rychlík zastavil o půl desáté večer před torzem těla. Člověka tam srazil asi předchozí vlak. Cestující pokračovali v cestě autobusy.

V pondělí 9. května mezi železničními stanicemi Modřice – Hrušovany rychlík usmrtil další osobu pohybující se v kolejišti. Téměř od sedmi hodin ráno do jedenácti hodin byla na trati omezena doprava.

Téhož dne v sedm hodin večer v železniční stanici České Budějovice nákladní vlak zachytil osobní auto. Znamenalo to zranění dvou osob a trať byla až do jedenácté hodiny v noci uzavřena pro dopravu. Jezdily místo vlaků náhradní autobusy.

V úterý 10. května zemřel na přechodu pro chodce člověk pod koly osobního vlaku a od půl osmé ráno do desáté hodiny byla jedna ze dvou kolejí na trati zablokována vyšetřováním. Řada vlaků měla zpoždění.

O půl osmé večer uviděl mrtvolu u Polomu na Ostravsku strojvedoucí projíždějícího vlaku. Od půl osmé večer do deseti kvůli vyšetřování byla zablokována jízda po trati, o půl deváté zprovoznili vyšetřovatelé jednu kolej.

Ve středu poblíž Chrástu u Plzně došlo ráno ke střetu vlaku s osobním autem, naštěstí bez zranění, večer po 18. hodině zemřel muž pod vlakem na ústeckém hlavním nádraží.