Jak informoval web Český drah, tak u osobních vlaků byla zavedena náhradní autobusová doprava mezi stanicemi Dolní Beřkovice a Hněvice. Pro rychlíky a vlaky vyšší kvality se doprava objednávala, ale nakonec nebyla potřeba. Provoz na trati 090 mezi Ústím a Prahou byl také narušen řadou zpoždění.

Podla dalšího internetového serveru byla řada vlaků v okolních stanicích zastavena. V Dolních Beřkovicích například ve 21.00 hodin stál rychlík do Chomutova, který sem přijel po osmé hodině nebo rychlík do Ústí, který přijel v půl deváté. Ve Hněvicích pak stál rychlík do Prahy, který přijel před 20.00 hodinou.

Další vlaky, které jely od Ústí nad Labem, byly zastaveny v Roudnici nad Labem, protože Hněvice mají omezenou kapacitu nádraží.

Rychlík číslo 784 jedoucí do Děčína měl nejprve vyčkat na ukončení vyšetřování nehodové události a do Děčína odjet se zpožděním 120 minut. Vzhledem k tomu, že jej ale dohnal následný rychlík číslo 786, byl ukončen v Hněvicích a cestujícíc odkázání právě na 786.

Mimořádnost se ale dotkla také mezinárodního vlaku Eurocity číslo 179. Ten z Roudnice nad Labem, kde byl dočasně zastaven, odjel s přesně šedesátiminutovým zpožděním.

Největším zpožděním se mohl "pochlubit" rychlík 607 Ohře, který Dolními Beřkovice směrem ku Praze projel o 116 minut později. Druhým "premiantem" pak byl osobní vlak 6921, který z Hněvic pokračoval dále do Prahy s 82 minutami zpoždění.