Podle policie v osudný čas jel řidič jednoho nákladního vozu ze Sulejovic na Litoměřicku s návěsem, do SRN. Vezl náklad hnojiva ledek. Na dálnici D8 sjel na 69 km a pokračoval směrem do SRN.

Na 79 km dálnice D8 stála kolona vozidel kvůli momentální uzavírce tunelů. Řidič zastavil za touto kolonou jako poslední v řadě a rozsvítil výstražná světla.

Psali jsme: Řidič narazil do kamionu v koloně na dálnici a zahynul

Do tragické nehody zbývalo několik posledních vteřin.

Během chvíle uviděl ve zpětném zrcátku přijíždět vysokou rychlostí nákladní vozidlo značky Man s mezinárodní poznávací značkou (H), které jelo stále dál. Nijak nezpomalovalo.

Řidič stojící v koloně měl velmi nepříjemný pocit. Během chvíle se pocit změnil v hrůznou jistotu: Došlo k osudnému nárazu kamionu značky Man do zadní části jeho návěsu. Ozvala se strašlivá rána.

Kamion je zaklíněn do návěsu, do kterého vrazil kabinou řidiče.

Řidič ihned vyskočil z kabiny svého vozidla a běžel k druhému vozu. Bohužel, viděl, že ve zdeformované kabině je druhý řidič zaklíněn. Nehýbal se, nejevil známky života.

Řidič, do jehož soupravy kamion narazil, mohl jenom bezmocně čekat až přijede záchranná služba, hasiči a policie. Potom popsal dopravní policii situaci těsně před osudným střetem. Policisté z dokladů zjistili, že usmrcený řidič je maďarské národnosti.

„K nehodám na dálnici D8 dochází vzácně. Za posledních pět let nejhorší osudový střet na dálnici policie zaznamenala 7. června 2009," uvedl Miroslav Mocek z krajské dopravní policie. Tehdy do vozu se dvěma Bulhary narazilo jiné vozidlo. Automobil se vzňal a oba uhořeli.

K dalšímu úmrtí na dálnici došlo 10. října 2010, kdy pod koly vozu zahynul jeden chodec, který se neměl na dálnici D8 vůbec pohybovat.

„Ze statistik nehodovosti vyplývá, že dálnice D8 je bezpečná, s minimem následků," dodal Mocek.