Než se ale dostanou k tomu, aby za volant usedli a vyrazili se svými pět a půl tunovými monstry za vítězstvím a za body, musí se celý kolos závodního týmu na příslušný okruh přesunout a přitom překonat tisíce kilometrů ročně.

„Za rok toho najezdíme opravdu hodně. Jsou to více méně pořád stejné trasy, často se tedy na cestách potkáváme s kolonami z konkurenčních týmů. Hlavně ty, co sídlí tady kousek od nás,“ usmál se šéfmechanik Buggyry Vojta Loupal.

Rivalita se rázem přesune ze závodních okruhů i na dálnici. „Na cestě do Jaramy jsme před Madridem natrefili na Renaulty, a tak nám to nedalo. Vojta zavelel k útoku a nakonec jsme dorazili na okruh první my. Dali jsme tak Davidovi dobrý základ k výkonům ve Španělsku,“ dodal Loupalův kolega z týmu Petr Kulas.

Po závodním víkendu v Jaramě se přesouvají všechny týmy přímo do francouzského Le Mans. Není proto čas pro návrat na základnu. Konvoj přesouvající cele depo týmu Buggyra včetně obou speciálů dorazil na okruh již ve středu. „V Jaramě jsme přišli o spoustu plastů, takže vezeme náhradní. K tomu motor, disky na kola a dva diferenciály. V tomto ohledu nás nic nezaskočí,“ potvrdil šéf logistiky Petr Marek.