Jak hodnotíte dosavadní průběh sezóny z pohledu Buggyry?

Jednoznačně kladně. Model jednoho vozu se zatím osvědčuje, jsme schopni reagovat na aktuální výzvy. Po Istanbulu a Nogaru byla vždy pouze týdenní pauza, přesto jsme dokázali dát rozbité auto za pochodu dohromady a v Misanu a Doningtonu zaznamenali nejlepší výsledky.

close Manažer týmu Buggyra Jan Kalivoda (vlevo). zoom_in Buggyra měla ambice být na stupních vítězů, zatím je váš pilot David Vršecký až pátý. V čem je největší problém?

Vzhledem k tomu, že David musel odstoupit po třech nezaviněných střetech, se mi termín „až" jeví jako mírně nepatřičný a zavádějící. Jinak David vyhrál tři závody a jednou dojel druhý. Neřekl bych, že se nám stupně vítězů vyhýbají.

 

Jak se chystáte na závody Nürburgringu?

Jako vždy. Podle nejlepšího vědomí a svědomí. Od roku 2007 se David nevracel z Německa bez vítězství. Máme na co navazovat.

close Manažer týmu Buggyra Jan Kalivoda. zoom_in Na Nürburgring a ve Smolenku nasadíte i druhý vůz, se kterým pojede Rus Jegorov. Podle mých informací měl před začátkem sezóny hájit barvy MKR Technology?

Jurij Jegorov u MKR Technology skutečně testoval, ale to je všechno, co o tom mohu říci. S námi se jednalo o tom, že má zájem založit ryze ruský truckový tým Red Ice a Buggyra nejvíce vyhovuje jeho technickým představám a marketingovým požadavkům. Dohodli jsme se na dvou závodech, pak si sedneme a řekneme, jak dále. V Mostě by měl ovšem druhou Buggyru říditMichal Matějovský.

Na čem je podle vás postavena prozatímní suverenita MAN, tedy dvojice Hahn-Albacete?

Na neskutečných prostředcích, které si může dovolit investovat nadnárodní gigant do vývoje. O to více by měli všichni ocenit, co se podařilo Buggyře v letech 2007-2009 (Buggyra vyhrála tři tituly v řadě). Ostatně sjednocený šampionát zná pouze dva vítěze – MAN a Buggyru. A MAN už není pouze o zmiňovaných šampiónech. Kdo znal ještě loni jména jako Lacheze, Makinen? Špičková technika dělá divy.

Jak vnímáte návrat Frankie Vojtíška?

Z designového hlediska má moc hezké auto.