Dvojnásobný šampion David Vršecký odjížděl z předchozího podniku v Jaramě s poněkud smíšenými pocity. „Dvacet bodů nic moc, kromě toho jsem musel v sobotu odstoupit po technické závadě. Po nedělním Misanu, kde jsem zajel druhý nejrychlejší čas, jsem si více sliboval i od super pole," vysvětloval Vršecký, který pilotuje roudnickou Buggyru.

„Naštěstí mi skvěle vyšel druhý sobotní závod a přes veškerou smůlu jsem udělal stejně bodů jako Adam Lacko. A co je nejdůležitější, v přímých soubojích s Markusem Bösigerem a Adamem byla Buggyra rychlejší. Takže máme na čem stavět, jsme blízko. Bohužel, poslední krok bývá nejtěžší a nejdelší," povzdechl si Vršecký.

Zatímco on si mohl vychutnat alespoň jednou oslavu na stupních vítězů, druhému českému jezdci Adamu Lackovi se to opět nepodařilo. „Už by to chtělo slyšet zase zacinkání kovů," hořce se pousmál jezdec židovnického týmu MKR Technology.

„Ve Španělsku se na mě lepila smůla od začátku do konce. Nyní míříme do francouzského Nogara, což je pro Renault domácí okruh. Je to tedy důležitý podnik a musíme udělat maximum, abychom zajeli co nejlepší výsledek," řekl bojovně Lacko.

Za Renault dříve jezdil i František Vojtíšek. Ten letos poprvé nastoupil do kolotoče ME tahačů až právě v Jaremě a s novým MANem. „Auta se osvědčila, všichni obdivovali jejich zpracování. Auta jsou totiž jiná než ty ostatní," pochválil se Frankie.

Bohužel z prvních výsledků už tolik veselý být nemohl. Maximum pro závodníka z Jablonce bylo desáté místo. „Najeli jsme první ostré kilometry v závodě, nebyl čas na testování. Nyní před Nogarem musíme vše doladit," usmál se.

Přivítání po dvouleté odmlce od ostatních kolegů prý bylo vřelé. „Spolupráce s ostatními týmy funguje. Například spolupráce s Davidem Vršeckým a Buggyrou je výborná," dodal Vojtíšek.

Průběžné pořadí ME tahačů:

1.Hahn (Něm./MAN) 150 bodů, 2. Albacete (Šp./MAN) 142, 3. Östreich (Něm./Renault) 115,4. Lacko (ČR/Renault) 90,5. Vršecký(ČR/Buggyra) 76,19.Vojtíšek(ČR/MAN) 1.