V hlavním závodě se Vršeckého buggyra přehřívala a motor začal vypovídat službu. „Budíky ukazovaly, že se motor neustále přehřívá, najednou jsem zajížděl o dvě sekundy pomalejší kola, než v měřeném tréninku. Modlil jsem se, abych nějak doklouzal do cíle," uvedl Vršecký.

I s těmito problémy, ale bojoval a dokonce v úvodu závodu předjel krajana Adama Lacka s Renaultem. Ten mu to ovšem zanedlouho oplatil. „Snažil jsem se o nemožné, ale Adam je příliš zkušený jezdec na to, aby nevycítil, že mám problémy. Pár kol se dá ubránit, nikoli ale celý závod," popisoval roudnický trucker okamžik, ve kterém přišel o pátou pozici. Nakonec dojel šestý.

David Vršecký z týmu Buggyra. Ovšem největší drama nastalo hned po závodě. Mechanici z Roudnice měli jen pár hodin na výměnu celého motoru. Podařilo se a Vršecký mohl nastoupit i do závodu s handicapem a nakonec dojel čtvrtý! „Někdy je čtvrté místo spíše smutné, dnes potěšilo. Rád bych tímto klukům za předvedený výkon poděkoval," potvrdil Vršecký po dojezdu. „Zvládnout výměnu motoru za necelou hodinu a půl, to se cení. Škoda, že z toho nebyla bedna."

Adamu Lackovi se podařilo v druhém závodu dne dojet na druhém místě. Konečně tak po medailových půstech (Misano a Jarama) opět stanul na stupních vítězů. „I když se mohlo zdát, že si jednoduše jedu pro stříbro, tak snadné to nebylo. V tom vedru bylo všechno rozehřáté a díky tomu mi hodně klouzalo auto. Ze stříbra mám ale velkou," dodal spokojeně Adam Lacko z týmu MKR.

Třetí český jezdec Frankie Vojtíšek nedojel se svým novým MANem ani jednou na bodovaných místech.

ME Tahačů Nogaro

Sobota:

Pohárový závod: 1. Albacete (Šp./MAN), 2. Hahn (Něm./MAN) +0,57, 3. Östreich (Něm./Renault) + 12,06, …5. Lacko (ČR/Renault) + 18,08, 6. Vršecký (ČR/Buggyra) +36,26, Vojtíšek (ČR/MAN) nebodoval.

Závod s handicapem: 1. Lachéze (Fr./MAN), 2. Lacko + 9,31, 3. Makinen (Fin/MAN) + 24,33, 4. Vršecký + 24,50. … Vojtíšek nebodoval.

Celkové pořadí: 1. Hahn 171 bodů, 2. Albacete 166, 3. Östreich 132, 4. Lacko 107, 5. Vršecký 89, 19. Vojtíšek 1.