Dvojnásobný šampion a milovník pštrosího masa chce opět vyhrávat, což se mu v prvním závodě v Doningtonu nepovedlo.


„V Doningtonu jsem sice získal “jen” pětadvacet bodů, na druhou stranu jsem byl dvakrát terčem útoků bývalých stájových druhů Nittela s Bösigerem. Pak tam byla ještě velmi pochybná penalizace,“ rekapituluje David Vršecký úvod letošního šampionátu.


„Každopádně Buggyra hodně zrychlila, důkazem jsou třetí a druhý nejrychlejší časy v super pole. Kromě toho jsme s naším druhým jezdcem Chrisem Levettem dokončili všechny závody, což hodně vypovídá a spolehlivosti vozu,“ dodal.


„Před Misanem jsme zapracovali na nových věcech při testování v Mostě,“ doplnil Davida Vršeckého závodní inženýr Robin Dolejš.


Donington totiž přinesl cenné poznání. Jezdci elitní osmičky podstatně zrychlili, desetina sekundy je dnes o něčem jiném, než před dvěma lety. „Udělali jsme změny na nápravách, podvozku, brzdách i motoru. Počítám s tím, že zrychlíme,“ doufá Dolejš.


„Všechny změny zafungovaly, jsem hodně spokojený s chováním podvozku i novou konfigurací motoru. Úspěšný boj o setiny pokračuje,“ věří Vršecký.
Přestože Vršecký neřadí Misano do kategorie nejoblíbenějších okruhů, slavil na pobřeží Jadranu řadu úspěchů.

Poprvé se radoval z vítězství v roce 2007, v následujících dvou letech triumf zopakoval. „V sezóně 2007 jsem v předposledním závodě porazil Albaceteho a pomohl Bösigerovi k titulu. O rok později jsem šel v Misanu do čela a už před sebe nikoho nepustil. V roce 2009 jsem v Misanu celkově vyhrál a přibrzdil Antonia v rozletu. Nakonec z toho byl taky titul,“ vzpomíná David.


Ostatně, v Misanu vyhrál i loni, radost ze čtvrtého vítězství v řadě však trvala jen krátce. Následovala totiž penalizace za overspeed. „Když mi to přišli říct, nevěděl jsem, jestli se mám smát nebo brečet. Vadné měření tamní GPS je totiž notoricky známé. Snad jsem si už loni vybral i letošní porci smůly.“