„Kreativní koncept nejúspěšnější reklamy letošního roku ztvárnila agentura VCCP. Podstatou kampaně je zamyšlení nad vztahy otců a synů, mezigenerační úctou a tradičními hodnotami. Vychází z poznání, že kvůli zrychlenému světu a způsobu komunikace přestávají mít mladí lidé na své rodiče čas," informovala marketinková manažerka Jana Pikardová.

POZVI TÁTU NA PIVO

Jedním z hesel kampaně je také „Pozvi tátu na pivo". Na zadní etiketě lahví byl zároveň vytvořen prostor pro vzkaz tátovi.

Generace našich otců vyznávající hodnoty staré školy zkušenost, poctivost, tradici či vztah k domovu současný svět nemusí chápat a rozumět mu, a může se v něm cítit ztracená a opomíjená.

„Značka Březňák se k léty prověřeným hodnotám hrdě hlásí a nebojí se o nich mluvit nahlas. Pivo z malebného pivovaru ve Velkém Březně je jako ze staré školy, poctivé, kvalitní a vařené s láskou k poctivému řemeslu," řekl manažer značky Březňák Petr Syřiště a dodal: „Reklamou chceme mladým vzkázat, že i když vidí svoje táty jako hrdiny, neznamená to, že oni se tak cítí."