České dráhy ale z této trati nezmizí úplně. Na základě objednávky Ústeckého a Plzeňského kraje budou mezi Mostem a Plzní zajišťovat dva páry rychlíků.

Zeleno – oranžové rychlíky nového dopravce budou stejně jako dosud soupravy Českých drah složené ze dvou motorových jednotek. Nový dopravce v nich nabízí například wi-fi připojení na internet, zásuvky s elektrickou energií pro drobnou elektroniku, bezplatné zapůjčení USB nabíječek (záloha 200 Kč), prostor pro přepravu dětských kočárků, stolek s dětskou stolní hrou či stojany na jízdní kola.

Vozidla 628.2 pro linku R25 Plzeň - Most.  Zdroj: GW Train Regio

Odjezdy z Mostu: v 7:10, 9:10, 13:10, 17:10, 19:10 hodin. Cesta do Plzně (157 km) potrvá 2 hodiny 44 minut. Jízdenky na linku R25 Plzeň - Most si lze  zakoupit i přes internet. Obyčejné jízdné stojí 173 korun. Existuje řada slev.

V jízdním řádu by mělo být zachováno přibližně stejné množství spojů jako dosud, podobné jsou i časy odjezdů. Rychlíky budou v okrese Louny zastavovat v Žatci, Podbořanech, Kryrech a Blatně, nově také ve Vroutku.

GW Train Regio je český železniční dopravce se sídlem v Ústí nad Labem, který dosud zajišťoval dopravu osobními vlaky na regionálních tratích. Například mezi Karlovými Vary a Mariánskými Lázněmi nebo Sokolovem a Kraslicemi v Krušných horách.

Jeho rychlíky by měly na trať Most – Chomutov – Žatec – Podbořany – Plzeň vyrazit poprvé v neděli 11. prosince. Půjde o první rychlíkovou linku v Česku, kde bude jezdit soukromý dopravce, jemuž bude stát kompenzovat ztrátu z osobní dopravy. GW Train Regio získal zakázku od ministerstva dopravy na deset let.

Vozidla 628.2 pro linku R25 Plzeň - Most.  Zdroj: GW Train Regio