S oběma tenisovými reprezentanty úzce spolupracuje společnost D.I.C., a to například na limitovaných edicích diamantových hodinek pro oba hráče, kterých je pouze pár kusů na světě.

Další společnou akcí bylo focení luxusní kolekce pro novou reklamní kampaň D.I.C. „edice limitovaných luxusních hodinek", které probíhalo v uplynulých dnech v Praze. „Díky tomu, že jsme v letošním roce vyhráli, tak je to exkluzivní limitovaná edice 31 kusů hodinek a ty dvaatřicáté mám na ruce já. Jsem velmi rád, že jsem mohl být u navrhování jejich designu. Nikdy jsem netušil, že se dostanu až tak blízko k navrhování vlastních hodinek. Výsledek je skvělý a barevná kombinace české trikolóry je excelentní detail," podělil se o dojmy Radek Štěpánek.

Hodinky mají gravírované podpisy

Hodinky, jejichž výrobu Radek Štěpánek osobně inicioval, jsou vázané přímo k loňskému daviscupovému úspěchu, jenž se letos podařilo zopakovat. Limitovaná edice, tedy počet 32 kusů, symbolizuje uplynulé roky od prvního vítězství tehdejšího Československa. Typickým znakem každého kusu je symbol Davisova poháru a gravírovaný podpis hráče na diamanty značeném číselníku. Na rubu pláště je pak vyznačen 100. ročník soutěže. Pro svůj nápad získal Radek Štěpánek také „spolubojovníka" Tomáše Berdycha. Jeho edice se kromě barvy a podpisu na ciferníku liší i provedením pásku typu modrý aligátor s červeným prošitím. Celé hodinky jsou v duchu zmiňované české trikolóry.

Část výtěžku půjde dvěma nadacím

Část výtěžku z prodeje hodinek limitované edice Štěpánek bude věnována Nadaci Pohyb bez pomoci, kterou založil profesor Pavel Kolář. A právě jemu Radek Štěpánek podle vlastních slov vděčí za možnost pokračovat v úspěšné tenisové kariéře.

Část výtěžku z prodeje druhé limitované edice Berdych bude věnována Nadačnímu fondu Tomáše Berdycha.

Hodinky z této edice budou stát stejně jako ty předchozí, které má Radek Štěpánek již ve své sbírce, a to 200 tisíc korun.