Od včerejšího dne začal ze stáčecí linky pivovaru ve Velkém Březně sjíždět Březňáky už jen v nové lahvi, navržené podle současných trendů pivních obalů.

„Ta má moderní design. Rovné hrdlo a větší tělo lahve umožní nalepování větších etiket a nového tvaru etiket krčkových,“ uvedl manažer značky Jan Sedláček.

S přechodem na novou lahev souvisela i úprava pivních etiket. „Od začátku roku používáme nový design loga i etikety Březňáku, která ještě více podpořila tradiční symbol našeho piva, tváře Victora Cibicha. Pro novou lahev jsme upravili tvar nové etikety, která je vyrobena z alu materiálu, jenž je kvalitnější, barevně výraznější a atraktivnější, než původně používaný papír,“ vysvětlil Sedláček.

Nová filtrační jednotka je podle Daniela Váši krokem do 21. prvního století. „Stará ve sklepech je již zakonzervovaná. Ta nová je tichá a velmi čistá. Pivu se v ní líbí.“

Zařízení má podle generálního ředitele společnosti Drinks Union Milana Schramma zlepšit chuťovou stabilitu značky Březňák. "Stála nás asi 10 milionů, budovat jsme ji začali už v roce 2004, technologie jsme instalovali loni.“

Společnost Drinks Union také představila nový multipack, což je balení dvanácti lahví Březňáku s plastovým uchem.