„Nejhorší je to na zastávce na té straně ulice, kde stojí kino Hraničář, hned u pekařství,“ stěžovala si seniorka Olga Šimerdová. „Nepochopím, proč jí nenechali tam, kde byla, vždyť je to jen deset metrů. Město by za nové umístění nemuselo nic platit a výsledek by byl úplně stejný, jen by si lidi nepřekáželi.“

Další cestující Roman Vašíček si zase myslí, že to i ohrožuje kolemjdoucí. „Vezměte si, jak bývají lidé nervózní a jak se dovedou tlačit. Už vidím, jak se někomu povede pod kola trolejbusu někoho shodit,“ vyjádřil své obavy.

Vedoucí odboru dopravy magistrátu Dalibor Dařílek na kritiku říká, že vše vychází z projektu. „Je to naplánováno tak, aby poloha zastávek byla co nejekonomičtější. Bylo by nepraktické, aby zastávky stály rozeseté po celé délce ulice. S tím souvisí i bezpečnost silničního provozu. Je nepřijatelné, aby cestující přecházeli ulici na několika místech, proto je tam třeba i nový přechod pro chodce.“

Zastupitel za SZSP a bývalý náměstek primátora Tomáš Jelínek ovšem říká, že zřizování zastávek na úzkých chodnících je nesmyslné. „Dovedl bych to pochopit, kdyby tu byl problém s vlastnictvím pozemku. Pokud tu ovšem takový problém není, je takové místo dost nebezpečné,“ uvedl.

Zároveň potvrdil i předchozí názor Romana Vašíčka. „Když se totiž dav nervózních cestujících nahrne na takové místo, může se stát, že strhnou třebas dítě nebo staršího občana města pod kola vozu MHD.“