„Cestující nedostatek řidičů nesmějí pocítit a ani nepocítí,“ reagovala na podstav Fišerová. Z tohoto důvodu usedají za volanty vozidel MHD i lidé z kanceláří, a to ve svém volnu. Do optimálního stavu nyní schází 20 řidičů autobusů a trolejbusů.

Koncem roku je naplánované otevření trolejbusové trati na Střekov (neznamená to konec autobusové dopravy na Střekově), kdy bude potřeba minimálně 16 řidičů trolejbusů. Prioritou podnikových odborů je zastavit odchody řidičů.

„V červenci plánuje odejít dalších šest řidičů. A to kvůli mzdám, přestože plat se od dubna zvedl o 5 procent. „To je ale nárůst jen o od 2,90 do 3,70 korun na hodinu. Za posledních osm let plat narostl o 14,50 korun,“ řekla šéfka odborářů Fišerová.