Řidiči si i tak stále stěžují na nedostatečné prostory k parkování. Na vzdálenost umístění od centra nebo na uzavírky s důvodem pozemních úprav a oprav nebo na rušení parkovišť.
„Letos v únoru bylo zrušeno pouze jedno parkoviště kvůli výstavbě nového centra u kostela Nanebevzetí Panny Marie,“ řekl Milan Stýblo. Se stížností, že v centru města není pořádně kde zaparkovat, přišel také Ústečan Miroslav Tománek.
„Než najdete volné parkovací místo v centru, tak přijdete pozdě na pracovní schůzku,“ řekl Tománek.
I Aleš Drha si myslí, že parkovacích míst je málo. „Lepší, než hledat místo na zaparkování, je vydat se do města hromadnou dopravou, a to nejen kvůli parkování, ale i kvůli věčným zácpám na Předmostí.“
Nedostatkem parkovacích míst se zabývá i odbor dopravy Magistrátu města Ústí nad Labem, což potvrdil jeho vedoucí Dalibor Dařílek. „Nedostatek míst k parkování se řeší permanentně.“ Stavba nových parkovišť je tedy v dohlednu. „Zaleží už jen na finančních prostředcích, které se získávají z fondu Evropské unie,“ řekl Dařílek. Chystají se také drobné úpravy terénu na výstavbu nových parkovišť.
Ústečan Aleš Drha dodal, že by jich bylo víc, kdyby řidiči parkovali, jak mají. „Kolikrát řidiči parkují tak, že zaberou jedním vozem i místa dvě a mají po obou stranách vozu metr místa a pak se můžou lidi divit, že nemají místa na parkování,“ řekl Drha.
Ústečan Jaromír Stehlík si také stěžuje na řešení výjezdu od patrových garáží pod Mariánskou skálou. „Parkování se zde sice vyplatí po stránce finanční, ale když chcete jet přímo z garáží na Krásné Březno, je to nemožné. Řidiči se musejí vydat nejprve směrem na centrum, někde se otočit a teprve pak můžou pokračovat v cestě do svých domovů v Březně,“ řekl Stehlík.