Nový vizuální styl, který vypracovala společnost Media Flow, bude sloužit k jednotné grafické prezentaci školy. Univerzitě až do této doby podobné logo chybělo. První, které měla ústecká vysoká škola zpracované už na začátku letošního roku, se děkanům a vedení nelíbilo. A tak se muselo vypracovat nové.
Logo je složené z názvu vysoké školy a pod ním je osm proužků. Mluvčí univerzity Jana Šiková sdělila, že každá barva znázorňuje jednu fakultu. „Střídající se pruhy připomínají tvar tužky - nejpoužívanějšího každodenního studentského nástroje. Díky své jednoduchosti a hravosti je snadno aplikovatelný na veškeré univerzitní materiály,“ uvedla Šiková.
Nový vizuální styl si nechala ústecká vysoká škola zpracovat, jelikož dosud neměla jednotnou grafiku. Ta bude nyní sloužit k ucelené prezentaci univerzity. UJEP chce být také díky novému logu v porovnání s ostatními univerzitami moderní. Současný znak je totiž pro některé těžko přijatelný.
Nové logo od 1. ledna příštího roku doslova zaplaví celou ústeckou vysokou školu. Objeví se ve značce univerzity, fakult, ústavů, na prezentačních předmětech. V novém budou také webové stránky UJEP, publikace, skripta nebo výroční zprávy.
První logo na počátku letošního roku zpracoval Lukáš Müller a Pavel Frič. Ministerstvo školství na projekt uvolnilo dotaci ve výši 600 tisíc korun. Celou částku však autoři nedostali. Logo bylo připraveno k používání, ale děkanům a vedení univerzity se nelíbilo. Proto univerzita poté vyhlásila novou soutěž. Vítězem se stala firma Media Flow, jejíž návrh se již vedení ústecké vysoké školy zamlouval.
Jak se vám líbí nový vizuální styl univerzity?