Závodníci rallye se sjeli hned ráno v areálu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně, v Hoření ulici, kde probíhala přejímka vozidel, uvítání a rozhovor s jezdci. Okolo deváté se všichni vydali společně na Mírové náměstí, aby se chlubili se svými plechovými miláčky.

V půl jedenácté došlo na samotný závod. Po odmávnutí startovacího praporu, za hlasitého potlesku přihlížejících a zvuku klaksonů vjížděli s velkou vervou závodníci do první etapy rallye, která vedla přes Střekov, Svádov, Velké Březno až na Úštěk.

Zde na závodníky čekal oběd a další úkol. Krásnou a malebnou krajinou Ústecka, se vrátit zpět do Ústí. Tentokrát trať vedla přes Litoměřice a Sebuzín.

K nejstarším vozidlům na startu Ústecké veterán rallye patřily skvosty jako TATRA 11 z roku 1924, Praga Piccolo (1926) a Franklin (1934), z motorek-A.J.S. 800 (1926), BSA 770 (1928).

K vidění byly také škodovky, které poměrně nedávno brázdily české silnice nebo ještě brázdí.