Na stříbrnou pečeť ve stejné kategorii dosáhlo pivo značky Krušovice, které také patří do portfolia Heinekenu Česká republika. Konkurence byla v této úvodní kategorii velice silná, přihlášeno bylo 42 vzorků.

Druhý den slavností, 3. únor, přinesl úspěch v podobě Zlaté pivní pečeti pro Březňák tmavý výčepní. Na stupně vítězů se v kategorii oblíbených tmavých výčepních piv probojovalo i stříbrné Starobrno Černé z portfolia Heinekenu Česká republika.

Na jubilejním 20. ročníku se od 2. do 5. února v Táboře utká o Zlatou pivní pečeť v 17 kategoriích 380 vzorků z 92 pivovarů a minipivovarů. Do soutěže se přihlásili také výrobci piva ze Slovenska, Německa, Belgie, Nizozemí, Rakouska a Polska.

Anonymní vzorky posuzuje v této soutěži odborná porota.

Na své si přijde i laická veřejnost. Každé odpoledne od 2. do 5. února se jí otevřou prostory hotelu Palcát, kde mohou u 32 prezentačních stánků ochutnat výrobky 41 pivovarů. Návštěvníci se mohou v sále hotelu zapojit také do pivních soutěží, například v jeho poznávání.

Loni při slavnostech, které patří k největším v tuzemsku, soutěžilo 67 pivovarů. Značky z portfolia Heinekenu Česká republika si odnesly 8 ocenění, které prokázaly špičkovou kvalitu piv značek Krušovice, Březňák a Starobrno.

Březňák, tmavý
Zlatopramen, světlý, výčepní