Jak uvedl Lukáš Pokrupa, obchodní ředitel Centropolu, manažer pražské pobočky navštívil Marcelu Gregorovou a měl zjistit, že to ona napadla prodejce.

„Přesto bude potrestán za špatnou empatii, unáhlenost a nepřiměřené reakce na agresivní chování paní Gregorové,“ napsal redakci Pokrupa do e–mailu s tím, že se to nebude opakovat.

Jenže to se napadené nelíbí. „Když jsem mluvila se sousedy, říkali, že ve stejný den se s tím týpkem také dohadovali,“ popisovala smutně Gregorová. „Kdybych chtěla peníze, tak to pochopím, ale já je nechci, stojím jen o omluvu. Také to jsem tomu Pražákovi řekla, proč ho nepřivedl s sebou, mohli jsme si to na místě vyříkat.“

Přijel za ní někdy ve středu, kolem druhé hodiny po obědě.

„Když jsem mu to vylíčila, tak mi řekl, že to bylo trošičku jinak. Pak vyprávěl, že prodejce je tam jen 14 dnů a nezvládl to, takže mu dají ještě jednu šanci a jenom ho postihnou finančně.“

Hned také vylíčila zkušenosti ostatních lidí ze Všebořic.

„Na sousedku řval na chodbě, že jestli je tak bohatá a chce házet peníze do ČEZu, tak ať si k Centropolu nechodí. Kamarádce strčil dokonce nohu do dveří a nedovolil jí zavřít. Prý jí řekl, aby ho pustila aspoň do bytu. Vždyť na to máme svědky.“

Stejně reagovali i čtenáři elektronické verze Ústeckého deníku v diskusi, třeba Hana Šváchová. Ta prodejci také řekla, že od ČEZ odejít nechce.
„Začal, že mám asi dost peněz a že je vyhazuji z okna. Myslím si, že jako zástupce firmy má mít slušné vystupování a ne hned chtít vyúčtování a dělat na lidi nátlak.“

Soňa Holingerová z ČEZ na to uvedla, že evidují zvýšený počet upozornění zákazníků na neseriózní metody podomních obchodníků s energiemi.
„Proto své zákazníky průběžně upozorňujeme a poskytujeme jim praktické informace, jak neseriózní nabídky poznat a jak na ně reagovat.“