VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Město samo mlčí, ale publicitu si objedná za 5 milionů

Ústí nad Labem – Patnáct firem projevilo zájem zajistit pro Ústí nad Labem publicitu v rámci Integrovaného plánu rozvoje města (IPRM) Centrum.

7.9.2011 13
SDÍLEJ:

Lanová dráha na Větruši.Foto: DENÍK/Karel Pech

Zakázku za 5,054 milionu korun nakonec městští radní přidělili chomutovské společnosti Ideafactory. Jako jediná totiž prošla soutěží.

„Dokumentaci si vyzvedlo 15 firem, nabídky podaly 3. Z nich 1 ji podala po termínu a 1 byla vyřazena při otevírání obálek, protože nesplnila požadované náležitosti. Hodnocena tedy byla 1 nabídka, ta splnila požadované náležitosti, a byla tedy vyhodnocena vítězem výběrového řízení,“ informovala vedoucí kanceláře primátora Klára Křivská.

„Publicita“ je hlavní částí projektu Management IPRM I., jejím smyslem je propagovat projekty realizované z evropských peněz. Například při akcích pro veřejnost, které vybraná firma musí zajistit, nebo prostřednictvím videospotů, velkoplošných reklam a billboardů, jež vyrobí a dodá.

Kromě toho si od ní město objednalo propagační předměty, souhrnný tištěný materiál, a to i v Braillově písmu, a také fotografie k dílčím projektům IPRM. K propagaci budou využity rovněž spoje meziměstské dopravy, tématicky polepené vozy budou jezdit hlavně po území Ústeckého kraje, a sice po dobu jednoho roku.

I když většinu publicitních nákladů uhradí městu Evropská unie, někteří Ústečané si myslí, že utratit tímto způsobem přes 5 milionů korun je, zvláště v dnešní době, kdy chybí peníze i na podstatně důležitější věci, zbytečný přepych.

„Jednak se dobré projekty propagují samy a pak by také naši vládci mohli být vstřícnější a s lidmi už konečně začít mluvit. Dříve třeba byly pravidelné Hovory s primátorem, tam by klidně vedení města i úředníci mohli o městských projektech mluvit sami a zadarmo. To by ovšem nesměli být na informace tak skoupí, člověk se z jejich zpráv dozví akorát tak to, kde dělali stafáž a stříhali pásku. Podstatné věci ne,“ postěžoval si třeba Martin Franěk.

Za tyto peníze by prý rozhodně raději viděl něco smysluplnějšího. „Třeba nové hřiště, pár opravených chodníků a silnic, či lepší úklid,“ přeje si.

O co jde?

Ústí si objednalo propagační předměty, souhrnný tištěný materiál, a to i v Braillově písmu, a také fotografie k dílčím projektům IPRM.
Cena? 5,054 milionů korun.

Autor: Jitka Hadašová

7.9.2011 VSTUP DO DISKUSE 13
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Ilustrační foto.

Koncept Smart City v Ústeckém kraji ožívá

Basta Cheer Cup 2017 ve Sportcentru Sluneta.
49

FOTO: Roztleskávačky zaplnily halu Slunety. Předváděly šílené skoky i pyramidy

Na Ústecku zemřelo zatím při dopravních nehodách 5 lidí

Ústecko - Dopravní policie letos za 11 měsíců vyšetřovala v ústeckém okresu již 1898 nehod a podle oficiálních statistik při nich zemřelo 5 lidí. Všech 5 lidí zemřelo vinou řidiče vozidla. 

Rentgen, který spadl na seniorku, měl prý nekvalitní součástku

Ústí nad Labem - Vadná součástka v rentgenu údajně stojí za tragédií v ústecké Masarykově nemocnici v Ústí.

Pojištění pracovní neschopnosti může vytrhnout trn z paty

Dlouhodobá léčba nemoci nebo úrazu zamává nejen s psychikou člověka, ale také s jeho peněženkou. Pokud nemáte našetřenou solidní rezervu, zamyslete se nad připojištěním pracovní neschopnosti. Může vám přijít vhod. Co byste o připojištění měli vědět prozrazuje David Kučera, finanční poradce Partners.

FOTO: Odměna za kvalitní sex? Podraz!

Ústí nad Labem - V hlavní roli cigareta a svoboda. Satirické drama „Děkujeme, že zde kouříte“ má v pondělís v 19 hodin první reprízu v Činoherním studiu.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT