Mluvčí společnosti Kateřina Beute Deníku řekla, že v loňském roce do velkého Března přišlo 3000 turistů. „Každý rok je návštěvníků více a více. Doufáme, že rozšířením tras se stane pivovar ještě atraktivnější a tento trend bude pokračovat,“ uvedla. Podle ní se návštěvníci mohou těšit nejen na delší trasy, ale i novou expozici, která bude představovat historii pivovarnictví.

Návštěvy pivovaru jsou zvláště mezi muži velmi oblíbené. „Byl jsem tam již dvakrát. Vždy mě zajímalo, jak se dělá to, co piji v hospodě,“ uvedl Ústečan Václav Vavříček.

Podle Beute se velkobřezenský pivovar bude v příštích měsících masivně rozšiřovat.

Kromě klasického Březňáku se sem přestěhovala i výroba Zlatopramenu z Krásného Března. „V pivovaru Velké Březno již probíhá modernizace a celkové rozšíření za 100 milionů korun,“ uvedla.

Heineken nyní pivovar prezentuje na veletrhu cestovního ruchu v Brně s Ústeckým krajem. Součástí výstavy je i pult pro prezentaci regionálních výrobků, kde se představí právě pivo Březňák a další pochutiny.

Historie pivovaru ve Velkém Březně sahá do poloviny osmnáctého století. Charakteristickým znakem pivovaru se od roku 1906 stala podobizna přednosty stanice ve Velkém Březně Victora Cibicha, který za propůjčení tváře velkobřezenským pivům obdržel doživotní rentu třiceti piv týdně. Znovu na etikety se Victor Cibich vrátil v roce 1990.