Bylo to asi poprvé v životě, kdy jsem se ze špatně vyvolaného filmu radoval. Fotoamatérští nadšenci jistě ještě budou pamatovat, jak se vyvolávaly černobílé filmy ve speciální tmavé světlotěsné nádobě, zvané tank.

Já měl takový větší na mnoho filmů najednou a nevím, jestli jsem ho při vývojném procesu málo převracel nebo naopak moc energicky, že mi ta vývojka zpěnila a přibližně třetina políčka krajního filmu se vyvolávala jen v pěně, nikoliv plně ponořena v lázni, jak by bylo záhodno.

Krásnou náhodou se takto na několika záběrech vyvolala pasáž nebe, takže z toho vznikly záběry, jakoby klima nad Ústím zahaleno bylo pěnou tak hustou, že by se dala krájet. Není to ale žádná koláž, žádný pokus o příměr či důkaz photoshopového umu, je to jen roztomilý kaz na filmu.

V Café Max vystavuje Cettl výňatek z projektu „Moje město“, jenž fotil v roce 2002. Zde vystavovaný soubor jsou jen fotky ústeckých továren Spolchemie a Setuzy. „Jedno z největších kulturních a historických dědictví Ústí se skrývá právě za zdmi těchto závodů,“ uvedl.