Právě teď je ideální čas na změnu životního stylu s vidinou vyrýsovaného fit těla na červencové dovolené. Kladete si otázku: Jak na to?

Stejně na tom je i naše čtenářka osmačtyřicetiletá učitelka Dana Dobrotinová, a tak jsme si řekli, že se do toho pustíme společně: Ústecký deník, Dana, pokud budete chtít, i vy, a to vše pod dohledem odborné poradkyně Zuzany Hroudové z ústeckého T-Clubu.

Krok číslo 4

V prvních třech dílech jsme se zaměřili hlavně na teoretickou stránku hubnutí, a tak bychom tento díl rádi věnovali části praktické.

S Danou jsme se rozhodli strávit jeden den a najít konkrétní problémy, které Daně hubnutí ztěžují. „Tuto část práce s klienty mám nejraději, každý klient má jiný životní styl a mým cílem je každého z nich nasměrovat správným směrem,“ říká Zuzana Hroudová.

Jak tedy vypadal „náš den“?

7.00 pozvala jsem Danu na snídani do T-Clubu (müsli s jogurtem a čerstvým ovocem).
8.00 - 13.00 pracovní schůzky (svačina: jogurt + jablko).
13.00 společný rychlooběd (kuřecí stehno + rýže + okurkový salát).
13.00 - 17.00 školení (nestihla si připravit svačinu a tak celé odpoledne nejedla! Proto hned po práci jdeme na nákup!
17.30 - 19.00 nákup (samozřejmě s košíkem v ruce), koupili jsme Daně k svačině sušené maso.
19.30 - 20.30 lekce FLOWIN 20.30 pozvání k Daně na večeři: salát (římský salát, cherry rajčata, kukuřice, mrkev) s tuňákem a vejcem natvrdo.

Dana v posledních týdnech prošla obrovskou změnou, kdy po 25 letech nastoupila do nového zaměstnání.

„Odpolední svačiny jsou pro mě vzhledem k vysokému pracovnímu vytížení stále problém. Celý den se točí kolem práce a je tak těžké najít si alespoň chvíli pro sebe,“ posteskne si Dana.

„Ve cvičení jsem našla oporu ve své dceři, se kterou se nyní na lekcích pravidelně potkávám. Je to mých 60 minut, kdy vypnu po celém dni hlavu. Někdo chodí do kavárny, my do T-Clubu,“ usměje se Dana.

V dnešní době je na trhu široké spektrum produktů a služeb, které nám mohou cestu za vytouženým cílem usnadnit. Nebojte se rozhlédnout kolem sebe!

Zuzka radí …

• Nezvládáte si připravovat svačiny? Kupte si již hotový ovocný sáček, sušené maso, porci oloupané karotky, proteinové tyčinky atd.
• Nestíháte cvičit 60 min. denně? Zkombinujte své cvičení s trenažéry jako např. Vacushape (podtlakový systém k vytvarování problematických partií).
• Nestyďte se! Rozbalte si jídlo, kdekoliv jste.
• Nelitujte investice do Vašeho těla! Věřte, že se Vám vše nastokrát vrátí.

Kdo je Zuzana Hroudová? Manažerka sportovního centra T-club, nutriční a sportovní poradkyně, instruktorka skupinových lekcí. Vzdělání: Kurz poradce pro výživu Nutris (garance MŠMT ČR), odborné semináře: tělesně nutriční diagnostika, léčba obezity, prevence a léčba civilizačních nemocí aj.

Školicí institut Face Czech Academy (garance IFAA, MŠMT, EFA).
Vyhrajte s Deníkem: dnes volné vstupy

4. otázka: Podtlakový trenažér Vacushape cíleně působí především na:
a) odbourání tuku v problematických partiích - „vyhlazení celulitidy“
b) nabírání svalové hmoty v horních partiích těla
c) zvýšení fyzické kondice

Výhra: 5 z vás získá 2 vstupy na Vacushape do T-clubu v hodnotě 500 Kč. Pište na mail soutez.ustecky@denik.cz do pátku 17. 2. do 16.00. Napište na sebe kontakt. Vyhodnocení přineseme další středu.

Správná odpověď na 3. otázku: Co to je bazální metabolismus? Je to a) minimální kalorická potřeba pro vaše tělo.

Cena: 5 z vás vyhrálo od T-CLUBU balíček se zdravou výživou. Jména výherců: Lenka Buchalská, Štěpánka Štefková, Dagmar Nevolová, Miroslava Jelínková a Jana Minářová (s vystřiženým tímto článkem a průkazem totožnosti zajděte do T-CLUBU (u zimního stadionu), kde si vše domluvíte). Bližší info na tclub@tclub.cz