Podle jedné z nich, Evy Uličné, je to nejhorší v ranním spoji, odjíždějícím z Krupky v 7.06 hodin. Dokonce jej nazvala autobusem hrůzy, ve kterém se omdlévá. A v některých dalších v ranní špičce z Krupky a odpolední z Ústí je to prý lepší jen o málo.

„Přestože na této lince postupem času několikanásobně vzrostl počet cestujících, DPmÚ svou nabídku nepřizpůsobil poptávce. Jezdí jen malý autobus, který se naplní již po třech zastávkách od konečné," uvedla žena.

Cesta z Krupky do Ústí trvá kolem 30 minut a není prý výjimkou, že v přeplněném, vydýchaném a přetopeném vozidle bývá některým cestujícím mdlo. „Setkala jsem se již se třemi případy, kdy ztratili vědomí. Naposledy toto pondělí," popsala své zkušenosti.

Nespokojení cestující chtějí, aby DPmÚ vozy posílil dalšími, anebo nasadil velkokapacitní. Snažili se prý věc řešit přímo u dopravce, ovšem bez úspěchu. Což se jim nelíbí.  „I vzhledem k výši jízdného si snad zasloužíme cestovat trochu kulturně," dodala Eva Uličná.

Ředitel DPmÚ Petr Koreň to tak černě nevidí. Uvedl, že na základě podnětů od cestujících kontrolovali od 18. do 27. září obsazenost dotčených spojů. „Podněty byly zaměřeny na dva ranní spoje s odjezdem ze zastávky Přestanov (7:18 hod. a 8:33 hod.). Až na jeden případ, kdy byla zcela naplněna kapacita vozidla (v čase prvního uvedeného spoje), došlo vždy k přepravě všech cestujících s využitím kapacity vozidla v rozmezí od 50 do 70 procent," tvrdil ředitel.

Co se týká kolabujících cestujících, tak o tom nic neví. Podle něj zde podnik od zahájení provozu žádný případ nevolnosti cestujícího nezaznamenal. Podotkl, že pokud řidič zjistí nebo mu někdo nahlásí, že došlo ke zranění či podobné události, je jeho povinností nabídnout postiženému přivolání lékařské pomoci.

Přesto ředitel ujistil, že 
s většími autobusy pro tuto linku počítají. Podnik připravuje nákup dvou kloubových nízkopodlažních autobusů, které plánuje nasadit právě sem. Měl je mít už letos, ale musel zrušit výběrové řízení na dodavatele, protože se přihlásil jen jeden zájemce, což je  v rozporu s novelou zákona 
o veřejných zakázkách. Vyhlašuje tedy nové, čímž se však předpokládaný termín dodání nových autobusů odsunul. „Na konec prvního nebo začátek druhého čtvrtletí příštího roku," potvrdil Petr Koreň.Přesto se nespokojení cestující možná dočkají i dřív. DPmÚ v současnosti projednává s objednavatelem dopravy, krajským úřadem, nasazení staršího kloubového vozu na uvedený ranní spoj i další jezdící odpoledne po čtrnácté hodině, k čemuž potřebuje jeho souhlas.

Nemohl by pak totiž garantovat dosavadní bezbariérovost těchto spojů.