Místo okének na chodníku mají nyní k dispozici moderně upravené prostory s vyvolávacím systémem a přepážkami uvnitř budovy. „Je to další krok ke zvýšení pohodlí pro cestující a vytvoření lepších podmínek pro poskytování služeb," vysvětlil ředitel podniku Libor Turek.

Nové prostory ocenila i primátorka Věra Nechybová. „U těch původních zatmavených okének na chodníku nebylo pořádně slyšet a vidět. Když foukal vítr, člověk musel přidržovat peníze, aby neulétly. Tohle je opravdu něco jiného," potvrdila primátorka Nechybová.

V přízemní části infocentra jsou čtyři přepážky. Přepážka pro velkoodběratele a placení pokut je ve druhém poschodí. Cestující přijde, zadá svůj požadavek na terminálu vyvolávacího systému a čeká, až se na monitoru objeví jeho číslo.

„Mělo by to fungovat rychle, uvidíme, jak se to zaběhne," řekl Jakub Kolář, vedoucí střediska správy. „Podlaha je protiskluzová, použité materiály jsou kvalitní, měly by něco vydržet. Náklady se pohybují kolem čtyř milionů korun," dodal Jakub Kovář.

Zákaznické centrum má otevřeno od 06.00 do 18.00, v sobotu od 7.00 do 12.00. V provozu zatím zůstane i předprodej jízdenek u Hraničáře.