Ta byla již tradičně rozdělena do dvou etap. První vedla z krajského města přes Chabařovice, Roudníky a Modlany k teplickému obchodnímu centru Olympia. Zatímco posádky obědvaly, stovky milovníků silniční nostalgie se na prostranství před centrem zatím kochaly jejich nablýskanými miláčky.

Nejstarším strojem v soutěži byla Praga z roku 1926, jen o rok mladší byl vůz značky Peugeot. Odpolední druhá etapa vedla přes Krupku, Proboštov, Teplice, Bystřany, Kostomlaty pod Milešovkou, Žalany, Rtyni nad Bílinou, Řehlovice a Trmice zpátky do Ústí nad Labem.

Závod měl také několik časových kontrol, při kterých pořadatelé pro účastníky připravili dovednostní soutěže. Například na stanovišti v Proboštově museli švihem dostat do kelímku velkou matici, která byla uvázaná na provázku v provrtaném dnu kelímku.

Ústecká veterán rallye se jela za běžného provozu a po celé trase ji provázela velká pozornost diváků i projíždějících řidičů. "Jel jsem za nimi náhodou z Krupky, moc mi zaujala motorikša z padesátých let. A samozřejmě moje srdcová záležitost, Škoda 110 R coupé," pochvaloval si Karel Cink z Proboštova.