K výměně dochází asi po dvaceti letech. Začala ve čtvrtek 5. července a vyvrcholí pantografickou zkouškou v neděli 8. července během dne.

Pracovníci Dopravního podniku na křižovatce Masarykovy třídy a Sadové nahrazovali staré trakční trolejové vedení novým s lepšími vlastnostmi. Nové trolejové vedení tvoří nový trolejový drát, nerezová nosná lana a nové rychloprůjezdné armatury firmy Elektroline Praha.

„Díky nasazení nových typů výhybek dojde ke zrychlení a zklidnění celkového provozu v místě křižovatky Masarykova - Sadová,“ konstatoval František Paštika, vedoucí střediska PTZ a správy sítí DP Ústí, který na práce dohlížel.

Během oprav v některých úsecích s omezeným provozem nahradil Dopravní podnik trolejbusové linky autobusy. Jeho zaměstnanci současně v ulicích řídili provoz.