Podle Martina Hausenblase jsou lahve na silech bývalé Setuzy bezprecedentním zásahem do veřejného prostoru. „Protože to hyzdí centrum našeho města, nekoupím si od dané firmy ani jeden jejich výrobek do doby, než stáhnou tuto nevkusnou reklamu. Dost již na tom, že z jejich provozu se často line neskutečný smrad. Kdo chcete, přidejte se. Pokud nás bude dost, pochopí, že si bezohlednou reklamou spíše uškodí, než pomohou," prohlásil.

Reklama rozčiluje i mnohé z dalších Ústečanů. „Reklama nezakryje ten smrad! Měli by podávat plynové masky a zlevnit nájmy v okolí," tvrdí Jakub Garcia. Upozornil, že Ústečané z reklam nic nemají, naopak ze znečištěného prostředí vysoký výskyt rakoviny a respiračních onemocnění.

Ne každému ale obří lahve vadí. „Mě to neuráží. Alespoň to nejsou hnusná, betonová monstra." uvedla například Hana Mazáková.

V minulosti byla na silech Setuzy jen psaná reklama. Firma, dnes výrobu olejů vlastní společnost Usti Oils, která patří do skupiny švýcarského koncernu Glencore,  ji podle svých tvrzení chtěla jen změnit a propagovat svoje výrobky. O umístění reklamy se ale bavit nechce.

„Nebudu to nijak komentovat," řekl  markentingový ředitel Richard Elšík, když se ho chtěl Ústecký deník zeptat na další osud reklamy a případnou diskuzi s veřejností.