Květoslav Procházka se rozhodl na přetrvávající problém opět upozornit přes redakci Ústeckého deníku. „Řidiči kamionů často silniční předpisy ignorují, parkují si, jak se jim zlíbí, a je jim jedno, jestli mohou ostatní auta projet či nikoliv," postěžoval si.

„Úplně nejlepší je, když najede řidič kamionu do některého z vjezdů do závodů, teď se tam začne dohadovat s vrátnými a celou dobu stojí napříč silnicí a blokuje ji i několik minut," uvedl Procházka.

Jednou ze společností v bývalých provozech Setuzy je společnost Oleochem, a.s..

Mluvčí společnosti Marie Logrová uvedla, že z celkového počtu kamionů parkujících u bývalých provozů Setuzy, do Oleochemu míří pouze 25 procent.

„Navíc musí přijet řidič mimo termín nakládky nebo vykládky, aby stál mimo prostory závodu. Ty zatím nejsou uzpůsobeny, aby v něm mohly kamiony parkovat. Mohu ujistit, že stále existuje projekt, kdy má vzniknout místo zbouraných částí závodu parkoviště pro kamiony. Část provozů (výživa) patří švýcarskému Glencore, tak s ním vedeme jednání o podobě nového parkoviště, a v které části bývalé továrny by mělo vzniknout," řekla Logrová.

Starostka Střekova Miroslava Lazarová k problému uvedla, že požádá jak republikovou, tak městskou policii, aby se na parkování u bývalé Setuzy více zaměřila.