V srpnu také dosadila svého městského zastupitele, nyní už i radního Miroslava Krále, na nově zřízenou pozici náměstka ředitele v muzeu. A naposledy tento týden nastoupil jako provozně technický náměstek do dopravního podniku její střekovský zastupitel Jiří Randák.
Randák sice prošel výběrovým řízením. Ale nevyhrál jej, hodnotící komise se na vítězi neshodla. „Výběr skončil patem," potvrdil David Daduč z občanského sdružení Stop tunelům, který průběh soutěže sledoval jako nezávislý pozorovatel.
Neobvyklé podle něj bylo, že komise měla sudý počet členů, jen čtyři. „Jakub Zavoral a Vladimír Novák z TOP 09, Dalibor Dařílek, vedoucí odboru dopravy magistrátu a ředitel dopravního podniku Petr Koreň," konkretizoval Daduč její složení.
Randáka podle něj prosazovali právě topkaři, nejvehementněji Zavoral. Zbývající dva členové pak hlasovali shodně pro jiného uchazeče. Komise s tímto nevýsledkem seznámila představenstvo dopravního podniku a nechala rozhodnutí na něm.
Daduč řekl, že jako pozorovateli mu kvality uchazečů nepřísluší hodnotit, podle jeho názoru ale byli minimálně srovnatelní.
Zavoral, předseda představenstva a dnes již exšéf ústecké TOP 09 již dříve tvrdil, že představenstvo doporučilo řediteli dopravního podniku oba uchazeče s tím, ať prý si z nich svého náměstka vybere sám. Podobně mluvil i místopředseda představenstva Arno Fišera (ČSSD). Obě strany spolu mají v představenstvu většinu.
Ředitel to ale podal trochu jinak. „Představenstvo stanovilo pořadí, jako prvního uvedlo pana Randáka. Jeho rozhodnutí jsem respektoval," řekl Koreň.
Stejný postup prý představenstvo uplatnilo i v případě výběru dalšího náměstka, dopravního. Tím zůstal ten dosavadní, Milan Šlejtr. Ohledně něj však žádný rozpor nebyl.
Výběrové řízení na třetího ekonomického náměstka bylo z úsporných důvodů zrušeno.