Na čtvrteční devátou hodinu měl prvního ze zákazníků domluveného prodejce a servisák kol Pavel Tschakert. „Domlouvám se s nimi telefonicky na určitou hodinu, aby se tu příliš nesdružovali,“ vysvětlil Tschakert. Servis dělá venku, do malé prodejny zákazníky nepustí, na požádání jim zboží přinese ven. Jedné z nich tak předváděl košík na kolo, kde by chtěla vozit psa. Před litoměřickou provozovnou u parkoviště Pod Hvězdárnou má pro zájemce dezinfekci, rukavice i roušky, pokud by někdo náhodou přišel nakupovat nebo servisovat kolo bez povinné ochrany úst a nosu.

Pro mulčovací kůru, sazeničky, ale třeba i nářadí si v rouškách už od rána jezdili lidé z širokého okolí také do OBI u litoměřického obchodního centra Galerie Na Soutoku. Pokyny, jak se řídit při nakupování, mají výrazně napsány na cedulích před vstupem do prodejny. Zákazníky v tom instruoval také speciálně určený zaměstnanec provozovny. „Je to jako v potravinách. Snažíme se o dvoumetrové rozestupy,“ popsal jeden z pokynů manažer prodeje Jiří Šupík s tím, že lidé můžou použít dezinfekci k ošetření rukou u vchodu i východu z OBI.